پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۹

تجلی محبت مادری ام ابیها و کرامت امام مهربانی ها در خدمت خادمیاران آران و بیدگل

خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی سلطان طوس در آران و بیدگل پیوند کرامت امام مهربانی‌ها و محبت مادری ام ابیها را با دلجویی از سالمندان، نیازمندان و بیماران این شهرستان تجلی بخشیدند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون خدمت رضوی سلطان طوس در آران و بیدگل گفت: خادمیاران و یاوران رضوی این کانون با شعار «کرامت رضوی، محبت فاطمی» در روز شهادت حضرت زهرا(س) آیین پخت ۵۰۰ کیلوگرم سمنو‌ را با مداحی و مرثیه خوانی اجرا و بین بین سالمندان و خانواده‌های نیازمند در سطح شهرستان توزیع کردند.
مجید دادخواه افزود: همچنین خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی سلطان طوس در شام شهادت حضرت فاطمه(س) از یک مادر مبتلا به بیماری صعب العلاج عیادت و با اهدای تبرکی، تبرک به پرچم امام رئوف و ذکر توسل به ام ابیها از این مادر بیمار دلجویی و روحیه امیدواری و سلامتی را در او زنده کردند.
وی با تاکید بر اینکه خدمت کریمانه و جهاد عالمانه خادمیاران رضوی در راستای محرومیت زدایی خدمات موثر و گشایش بخشی را همراه با حفظ عزت و کرامت انسانی به نیازمندان ارایه می‌کند تصریح کرد: کانون سلطان طوس با ۱۳ خادمیار و همراهی ۲۵ یاور رضوی در آران و بیدگل فعالیت دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی