پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط کانون خدمت رضوی خیریه عترت معصومین صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۰۹-۲۲

کمک ۲۶ میلیارد ریالی به مددجویان تحت پوشش اصفهانی

در راستای حمایت از ایتام و نیازمندان تحت پوشش، کانون خدمت رضوی خیریه عترت معصومین اصفهان ۲۶ میلیارد ریال جهت تامین نیازهای اولیه و ضروری زندگی مساعدت و کمک کرد.

مصطفی حجه فروش مسئول کانون خدمت رضوی و خیریه عترت معصومی در گفتگو با آستان نیوز از اصفهان گفت: هدف کانون خدمت رضوی برای‌ تامین نیازهای ضروری خانواده های تحت پوشش از جمله هزینه تحصیل، پوشاک، جهیزیه، دارو و درمان، حداقل سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار و موارد دیگر آن است که از مهاجرت آن ها به شهرهای دیگر و به دنبال آن، ایجاد آسیب های اجتماعی پیشگیری شود و در واقع نیازهای ضروری و مادی و معنوی این خانواده ها در محل سکونتشان تأمین شود.

این فعال فرهنگی اذعان کرد: همان گونه که از جمله توصیه های حضرت علی(ع) در آخرین لحظات وداع، توصیه به رسیدگی به امور ایتام بوده کانون خدمت رضوی با هدف مساعدت به خانواده های بی بضاعت سادات به ویژه ایتام آن ها، به منظور پیشگیری از مهاجرت نیازمندان مناطق محروم سه استان اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد به اصفهان تاسیس شد.

وی افزود: با تامین نیازهای ضروری خانواده های تحت پوشش از جمله هزینه تحصیل، پوشاک، جهیزیه، دارو و درمان، حداقل سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار و موارد دیگر، از مهاجرت آن ها به شهرهای دیگر و به دنبال آن، ایجاد آسیب های اجتماعی پیشگیری شود تا در واقع نیازهای ضروری و مادی و معنوی این خانواده ها در محل سکونتشان تأمین شود.

حجه فروش بیان کرد: هدف بعدی موسسه، تامین هزینه جهیزیه دختران تحت پوشش است که به خاطر تامین نشدن هزینه جهیزیه، سن ازدواج دختران بالا رفته بود ؛ اما خوشبختانه هم اکنون به یاری خداوند متعال و با همت نیکوکاران نیک اندیش، هزینه جهیزیه بسیاری از این دختران تامین شده و ازدواج کرده اند.
وی افزود: کانون رضوی خیریه عترت معصومین(ع) در شش ماه اول سال مبلغ حدود ۲۶ میلیارد ریال برای تامین هزینه تحصیل، مسکن، پوشاک، جهیزیه، دارو و درمان، راه اندازی کسب و کار و موارد دیگر به نیازمندان و مدجوهای تحت پوشش مساعدت و کمک شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی