پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر برگزار شد؛
۱۴۰۱-۰۹-۲۲

دیدار خادمیاران اصفهانی با خانواده شهیدان یوسفی در خمینی شهر

دیدار، تکریم و تجلیل خانواده معظم چهار شهید دفاع مقدس یوسفی دهنوی در شهرستان خمینی شهر انجام شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، خادمیاران رضوی به همراه جمعی از مردم محل، ایثارگران به دیدار خانواده معظم شهیدان دفاع مقدس رفتند.
در حاشیه این دیدار رسول یوسفی دهنوی، برادر شهیدان به معرفی برادرانش و نحوه شهادت آنان پرداخت و گفت: برادرانم، معتقد، مظلوم، فداکار، شوخ طبع و شجاع بودند و همگی در شهر مقدس کربلا دیده به جهان گشودند. برادران شهیدم حسن در نیمه اول سال 1361 در عملیات رمضان، شهید سردار حسین در نیمه دوم سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی و شهید عباس در سال 1362 در عملیات والفجر به فیض شهادت نائل گردیدند.
وی در ادامه بیان کرد: برادران شهیدم در چندین عملیات دفاع مقدس شرکت کردند و یکی یکی به فیض شهادت نائل شدند. یکی از برادرانم به نام شهید جانباز علی یوسفی دهنوی در یکی از عملیات دفاع مقدس بر اثر مواد شیمیایی مجروح و جانباز می شود و در ظهر عاشورای سال 1399 به فیض شهادت نائل می گردد.
یوسفی دهنوی افزود: سه تا از برادرانم مفقودالااثر هستند و پیکر پاکشان هنوز پیدا نشده است. پدر و مادر خیلی چشم به انتظار دیدار با پیکرهای پسرشان بودند ولی توفیق دیدارشان را پیدا نکردند. پدرم قاسم یوسفی دهنوی سال 1368 فوت شد و مادرم اقدس پریشانی در سال 1375 دارفانی را وداع گفت و به پسرهای شهیدش پیوست.
مدیحه سرایی و اقامه روضه توسط مداح اهل بیت، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهیدان یوسفی دهنوی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی