پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۸

رابطین کانون علمی استان آذربایجان شرقی نشست یک روزه برگزار کردند

کانون علمی، خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی با رابطین کانون های علمی شهرستان ها برای بررسی وضعیت کانون ها نشست یک روزه برگزار کرد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، این نشست یک روزه در سالن جلسه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و طنین دلنشین صلوات خاصه امام هشتم و با حضور اساتید و پژوهشگرانی از دانشگاههای استان برگزار گردید.
حمید باقرپور معاون خدمت رضوی با بیان اینکه کانون علمی یکی از کانون های نوزده گانه موضوعی استان است به تشریح وظایف و برنامه های کانون پرداخت و گفت: کانون علمی بستری مناسب و راهگشا برای ارتباط اساتید و پژوهشگران دانشگاه ها و موسسات علمی با مجموعه های آستان قدس رضوی است.
یداله جعفری مسئول کانون علمی استان با بیان اینکه هر دانشکاه و مرکز علمی پژوهشی برای ما یک رواق امام رضایی است افزود: در راستای مصادیقی که برای کانون تعریف شده است با بهره گرفتن از اساتید فرهیخته دانشگاه ها و با تشکیل کارگروه های علمی و تخصصی، تلاش داریم در اجرای پروژه های مورد نیاز آستان قدس رضوی انجام و ظیفه نمائیم.
در ادامه نشست فاتحی فر عضو هیات علمی و رئیس دانشگاه صنعتی سهند و کامران پاشایی عضو هیات علمی و رئیس اجرایی اتحادیه بین المللی دانشگاه های منطقه قفقاز و دیگر اساتید حاضر، بر محور عدم خود باوری مسئولین و دولتمردان به بنیه و توانایی علمی اندیشه ورزان داخلی در حل معضلات اقتصادی، صنعتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در انتهای مراسم محمد یوسف شاکری دبیر کانون های خدمت رضوی استان با جمع بندی موضوعات مطروحه گفت: در کارهای علمی تعهد و تخصص باید در کنار هم باشد تا پیشرفت و موفقیت کامل شود اگر تخصص باشد، تعهد نباشد علم به سرانجام خوشی نمی رسد و تعهد به تنهایی قادر به حل مشکلات بغرنج و پیچیده امروزی نیست لذا کارهای کشور باید به دست حکیم به معنای اخص کلمه اداره شود تا کارها را حکیمانه پیش برود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی