پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۸

دبیرستان سعدی تبریز میزبان خادمیاران کانون محسنین رضوی بود

مراسم چهارشنبه امام رضایی این هفته کانون محسنین رضوی تبریز در آستانه شهادت ام ابیها، حضرت زهرا(س) در دبیرستان سعدی تبریز برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی،  با تلاش و همت عباس سلطانی یاور رضوی کانون و معاون پرورشی دبیرستان نمونه دولتی سعدی تبریز و با مساعدت میر رئوف رهنمایی، مدیر این مدرسه،  خادمیاران کانون محسنین رضوی  با حضور در جمع دانش آموزان در سالن مراسمات دبیرستان مراسم چهارشنبه های امام رضایی برگزار کردند.
در شروع این مراسم با طنین صوت اذان توسط  یاور رضوی محمدرضا احمدزاده حاضرین نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حجت الاسلام محمد علی اسمعیل پور اقامه نمودند. بعد از نماز، آیاتی از کلام الله مجید توسط حافظ کل قرآن، دانش آموز محمد اسدپور قرائت گردید سپس صلوات خاصه حضرت رضا علیه آلاف تحیه والثناء پخش شد و حاضرین رو به مشهد الرضا ایستاده و دست در سینه این صلوات را زمزمه نمودند.
حجت الاسلام محمد علی اسمعیل پور روحانی مجلس برای حضار از تبیین حق و حقیقت و بصیرت شناسی از دیدگاه امام رضایی ایراد سخن نمود و بعد از آن احمدزاده یاور رضوی و مداح اهل بیت(ع) و دانش آموز غفاری زیارت امین الله را با جمع دانش آموزان قرائت و هم خوانی کردند و بلافاصله مادحین اهل بیت(ع) یوسف تقی زاده و محمدرضا احمدزاده از یاوران رضوی کانون رضوی و ملک زاده و عرفان اردم با روضه‌خوانی و مرثيه سرایی خود فضای مجلس را معطر به حال و هوای رضوی و فاطمی کرده  و در آخر مراسم از حاضرین با شیرینی محلی و لقمه های سیب‌زمینی آب پز پذیرایی شده و بین حاضرین نمک و نبات متبرک رضوی توزیع گردید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی