پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۷

حضور مدیر کانون خدمت رضوی ملکان در دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز دانشجو

مدیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ملکان به همراه اعضای شورای ستادی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی ملکان، 16 آذر روز دانشجو را گرامی داشتند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، ابراهیم رزقی در این دیدار قشر دانشجو را قشر متدین و آگاه جامعه دانست و  آمادگی کانون خدمت رضوی را جهت توسعه همکاری ها با دانشگاه آزاد اسلامی بخصوص در بخش های فرهنگی، سلامت و جذب خادمیار اعلام کرد.  
وی افزود: با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی ملکان، کانون علمی و پژوهشی کانون خدمت رضوی در این واحد دانشگاهی راه اندازی می شود.
رزقی گزارشی از فعالیت های کانون خدمت رضوی در شهرستان ملکان طی 5 سال گذشته خبر داد و افزود:  این دفتر با تشکیل چندین کانون تخصصی و بانوان در بخش های محرومیت زدایی، احداث و تعمیر مسکن محرومین، سلامت و همچنین شناسایی و اعزام زیارت اولی ها به مشهد مقدس در سطح شهرستان ملکان با مساعدت خیّرین فعالیت دارد.
رزقی با بيان اینکه بیش از یکصد نفر زیارت اولی در شهرستان ملکان با همت خادمیاران شناسایی شده است افزود: نخستین کاروان زیارتی متشکل از 40 نفر از افراد بالای چهل سال اخیرا با مساعدت مالی خیّرین و آستان قدس رضوی به زیارت امام هشتم(ع) نائل شدند.
هدایت اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ملکان نیز در این دیدار خطاب به مسئول کانون مرکزی و خادمیاران گفت: حضور و خدمت در بارگاه امام رضا(ع) توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود.

وی ضمن اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی ملکان جهت تعامل و همکاری بیشتر با کانون مرکزی خدمت رضوی، بر ضرورت ترویج فرهنگ رضوی و اطلاع رسانی اهداف و فعالیت کانون ها به عموم شهروندان تاکید کرد.

در پایان جلسه رئیس کانون خدمت رضوی ملکان بسته متبرک آستان قدس رضوی را به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اهدا کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی