پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با تلاش خادمیاران جیرفت؛
۱۴۰۱-۰۹-۱۸

بیماران اعصاب و روان مهمان سفره امام هشتم شدند

به همت خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت بیماران اعصاب و روان و معلولین مرکز آموزشی، درمانی توانبخشی رها مهمان سفره رضوی شدند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت گفت: همزمان با چهارشنبه های امام رضایی خادمیاران رضوی با اهدای بسته های تبرکی و غذای نذری رایحه خوش حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) را به مرکز توانبخشی رها بردند و سنت نیکوی خدمت رسانی به محرومین و اقشار آسیب پذیر را که برگرفته از معارف و سیره ائمه اطهار است را به جا آوردند.
پیرنیا افزود: توزیع غذای گرم در بین کارتن خواب های پارک شهید دلیری از دیگر اقدامات خادمیاران رضوی شهرستان همزمان با چهارشنبه های امام رضایی است.
وی بیان داشت: خادمیاران و یاوران رضوی با الگوبرداری از سیره امام رضا(ع) و اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی، مددکاری، جهادی وغیره به محرومین و خانواده های کم برخوردار شهرستان خدمت رسانی می کنند.
مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت تاکید کرد: همه تلاش ما برای دستگیری از نیازمندان در مناسبت های مختلف و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و درمانی آنان است و با همه توان در این راستا فعالیت داریم.

همچنین خادمیاران رضوی کانون تخصصی مشاوره حقوقی شهرستان جیرفت با حضور در مرکز آموزشی، درمانی، توانبخشی «رها »به سوالات معلولین پاسخ دادند.

حامد نیکیان، مسئول کانون مشاوره حقوقی شهرستان جیرفت ضمن گرامیداشت هفته معلولین بیان داشت: هفته معلولان فرصتی ارزشمند برای خوب دیدن و ارج نهادن به توانمندی های افرادی است که با محدودیت های معلولیت مبارزه می کنند و لازم است مسؤلان ضمن احیاء حقوق کامل معلولان، نگرش جامعه را نسبت به پذیرش پدیده معلولیت تبیین کنند.
نیکیان ادامه داد: در راستای ترویج سیره رضوی و ارائه خدمات حقوقی رایگان به جامعه معلولین شهرستان، خادمیاران رضوی با حضور در مرکز آموزشی درمانی، توانبخشی «رها» ضمن دیدار و دلجویی از معلولین به سوالات حقوقی آنان پاسخ دادند.
وی افزود: با همکاری خادمیاران رضوی کانون مشاوره حقوقی و بهره گیری از ظرفیت حقوقدانان و وکلای نیکوکار و خیر خدمات حقوقی رایگان و تعیین وکالت معاضدتی برای معلولین انجام خواهد شد.
مسئول کانون مشاوره حقوقی شهرستان جیرفت تاکید داشت: ما باید  به موضوع دسترسی معلولین به امکانات و خدمات توجه کنیم و شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و حتی دسترسی فیزیکی آن‌ها را در جامعه فراهم آوریم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی