پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۰

روایتگری حماسه های دفاع مقدس با همکاری کانون های خدمت رضوی بابل

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان بابل، در نشستی با مسئولان دفتر حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از فنون روایتگری تاکید کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ خادمیاران رضوی کانون ایثاروشهادت و کانون بانوان و خانواده در آستانه فرارسیدن شهادت بی بی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور در دفتر حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس با  سید اسماعیل سید حسین پور مسئول آثار ارزش‌های دفاع مقدس و روایتگر فرهنگ ایثار و شهادت و فرزند شهید سید علی اکبر سید حسین پور دیدار و گفتگو کردند.
این دیدار در مراسمی معنوی که با کلاس فن آوری بیان و روایتگری همراه بود سید حسین پور بیان کرد: در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت مشغول به جمع آوری اسناد شهدا هستند تا عظمت از خودگذشتگی ایثارگران در آن دوران رابه همه نشان دهند و نسل جوان را در جریان این رشادت ها و از خودگذشتگی ها قرار دهند.
او افزود: اگر من که فرزند شهید هستم از این انقلاب و خون شهدا دفاع نکنم چه کسی این کار را می‌کند؟ مقام معظم رهبری بر جمع‌آوری و حفظ اسناد شهدا تاکید دارند و این کار را موضوعی بسیار مهم می‌‎دانند. برای روایتگری این مفاهیم ارزشمند، همین که ساده و به زبان خود جوانان حرف بزنیم به دلشان می‌نشیند و تاثیرگذار خواهد بود.
این نشست با صلوات خاصه امام مهربانی ها و نماز جماعت مغرب و عشاء جلسه پایان یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی