پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۹

دیدار خادمیاران رضوی با خانواده شهید علیرضا علی پور در بابل

همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) جمعی از خادمیاران بابل با حضور در منزل شهید علیرضا علی پور کشتلی با همسر و برادر شهید دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، به مناسبت ایام سوگواری شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت و کانون بانوان و خانواده با خانواده معظم شهید علیرضا علیپور کشتلی دیدار کردند و از صبوری آنان  تجلیل  به عمل آوردند.

جعفرزاده دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابل دراین جلسه ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت؛ تکریم بازماندگان شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و استقرار نظام اسلامی، استقلال، آبرو، عزت و امنیت امروز به برکت خون پاک شهدای عزیز است.
لازم به یاد آوری است شهید علیرضا علی پور کشتلی در سال ۱۳۴۱/۹/۱ در یک خانواده مذهبی و زحمتکش در روستای شوب محله کشتلی از توابع شهرستان بابل به دنیا آمد. با آغاز جنگ تحمیلی برای مبارزه با دشمن و دفاع از وطن خود را آماده کرد و راهی خدمت سربازی شد و سوگند یاد کرد تا پای جان از وطن و ناموس خود دفاع می کند، کمتر از یک هفته از ازدواجش نگذشته بود که در تاریخ ۱۳۶۷/۱/۸ در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان به رسم یادبود هدایای متبرک رضوی به خانواده شهید اهدا شد و از ایشان تجلیل به عمل آمد

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی