پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۴

آموزش بیش از  23 هزار نوآموز سراسر کشور در مهد الرضا(ع) آستان قدس رضوی

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از آموزش 23 هزار و 334 نوآموز سراسرکشور در مهد الرضا(ع) آستان قدس رضوی در سال جاری خبر داد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مسعود میریان در گفت‌وگو با آستان‌نیوز گفت: در سال تحصیلی جاری آموزش‌های قرآنی در مراکز مهد الرضا(ع) 31 استان کشور ارائه می‌شود که استان‌های خراسان رضوی، فارس، اصفهان، خوزستان و ... بیشترین میزان ثبت‌نام نوآموزان قرآنی را به خود اختصاص داده‌اند.
وی با بیان اینکه 498 مرکز قرآنی مهد الرضا(ع) در سراسر کشور مشغول فعالیت است، اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری، نوآموزان آموزش‌های قرآنی را به دو صورت حضوری و مجازی زیر نظر  883 مربی آموزش دیده و متبحر فرا می‌گیرند که تعداد فراگیران نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
حجت‌الاسلام میریان با بیان اینکه دوره‌های آموزشی مهد الرضا(ع) سابقه 26 ساله دارد، افزود: در سال تحصیلی جاری هزار و 242 کلاس مهد الرضا ویژه رده سنی کودکان پنج سال تمام بر پا شده که با روش قصه و بازی، روخوانی قرآن را با لهجه عربی و رسم‌الخط رسمی فرا می‌گیرند و با آیات و احادیث کاربردی آشنا می‌شوند، سوره‌های منتخب قرآن را حفظ می‌کنند و بسیاری از مفاهیم آموزشی را به‌صورت مجازی و حضوری آموزش می‌بینند.
وی با بیان اینکه مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، بزرگ‌ترین شبکه آموزش قرآن به کودکان در سطح کشور است، افزود: در حال حاضر بالغ بر پنجاه هزار قرآن آموز در تمام رده‌های سنی از برنامه‌های تبلیغی و ترویجی و آموزش اساتید برجسته رشته‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی