پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

َدر سومین نشست دانش افزایی استادان دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)،
۱۴۰۱-۰۹-۲۴

 تاكتيك هاي دشمن در اغتشاشات اخير تشريح شد

سومين نشست دانش افزايي استادان دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) با حضور و سخنراني فرماندار مشهد برگزار و طی آن تاكتيك هاي دشمن در اغتشاشات اخير تشريح شد.

به گزارش آستان نیوز، سومين نشست از سلسله نشست‌هاي دانش‌افزايي استادان با هدف روشنگري در خصوص حوادث اخير و نقش دانشگاهيان در هدايت جامعه، با حضور بيش از 200 تن از اعضاي هيئت علمي و استادان مدعو دانشگاه برگزار شد.
در ابتداي اين نشست، دكتر مرتضي رجوعي، رئيس دانشگاه، برگزاري اين سلسله نشست‌ها را با هدف آگاهي بخشي و به روزرساني استادان ذكر كرد. 
وی با اشاره به اينكه دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع)  برنامه‌هاي معرفتي، بصيرتي و فرهنگي متعددي را براي دانشجويان به اجرا در آورده كه برگزاري اردوهاي جهادي علمي، مشاركت در روايتگري هاي دانش بنيان و اردوي راهيان پيشرفت از جمله آن‌هاست، نقش استادان دانشگاه به عنوان صف اول ارتباط با دانشجو را بسيار خطير دانست.
 

جنگ تركيبي و اقدام نرم، تاكتيك دشمن براي فروپاشي اجتماعي و حاكميتي ايران است

 داوري، فرماندار مشهد و دبير شوراي تامين استان خراسان رضوي، در اين نشست با بيان اينكه ما تاكنون چند بحران و حادثه را پشت سر گذاشته ايم اما حوادث اخير، تفاوتي ماهيتي با موارد قبلي دارد، اظهار کرد: اقدام نرم، راهبرد جديد دشمن در كشور ما است. دشمن در كنار اقدام سخت، براي اقدام نرم نيز برنامه‌ريزي كرده‌است؛ از جمله اينكه در آمريكا، به ۳۶ موسسه اطلاعاتي براي بررسي چگونگي براندازي جمهوري اسلامي ماموريت داده است كه اين 36 گروه به ۱۱ كارگروه زیرمجموعه تبدیل شده است. آن ها با شناخت شرایط اجتماعي مردم ايران، تصميم گرفتند جنگ تركيبي به راه بيندازند و  با استفاده از ابزار مردمی، كشور را به سمت فروپاشي ببرند.
وی خاطر نشان کرد: این كارگروه‌ها براي فروپاشي، راهبردهایی را مطرح کردند، نخست تبديل اميد به نااميدي، توليد كننده ما نمي داند كه توليد كند يا در چيزهاي ديگر سرمايه گذاري كند. فرزند ما طوري تربيت شده كه خود را با زندگی ديگران مقايسه مي كند و اگر به آن دست نیابد، نا امید می شود. 
فرماندار مشهد همچنین تبديل رضايت به نارضايتي را از دیگر راهبردهایی مطرح در آن کارگروه ها برشمرد و افزود: دشمن كف ميدان نارضايتي ايجاد كرده و استراتژي، تبديل امنيت به ناامني است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی