پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۰

مشارکت کانون مرکزی آذرشهر در برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان دانشگاه شهید مدنی

مراسم تجلیل از دانشجویان با حضور خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان آذرشهر در دانشگاه شهيد مدنی آذربایجان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، محمد صادقی آذر رئيس دانشگاه شهيد مدنی  در مراسم تجلیل از دانشجویان با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دانشجو با بيان اينکه نسل جوان و دانشجويان بايد تاريخ قبل و بعد از انقلاب اسلامي را مطالعه کرده و حوادث و رويدادهاي مهم را مورد بررسي قرار دهند، اظهار داشت: بايد با دقت سرگذشت تاريخ معاصر ايران و توطئه‌هايي که آمريکاي مستکبر عليه ملت ايران انجام داده را بررسي کنيم، تا چهره واقعي آمريکا مدعي حقوق بشر نمايان شود.
در ادامه حجت‌الاسلام رنجبر، نماینده نهاد رهبری در دانشگاه اظهار داشت: يکي از ضرورياتي که دانشجويان بايد به آن توجه داشته باشد، آشنايي با تاريخ پرافتخار کشور عزيزمان است، تا به خوبي اهميت دانشجوی متعهد را درک کنند.
در ادامه مراسم  محمدی  معاون سياسي و امنيتي استانداري آذربایجان شرقی گفت: مسئولان استان در پاسخ به مطالبات مردمي و شما دانشجويان عزيز، شبانه‌روز در حال تلاش هستند و پيگيري‌هاي استاندار در مرکز در ديدار با مسئولان کشوري تداوم دارد.
در ادامه مراسم حضار عاشق و دلداده حضرت ثامن الحجج علیه‌السلام با پخش صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام رو به خراسان، بارگاه ملکوتی غریب الغربا کرده و عرض ادب به محضر مولا نمودند و در آخر به قید قرعه ۵ تندیس و لوح تقدیر از طرف دفتر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان آذرشهر به پنج دانشجوی نمونه اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی