پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۹

مراسم امام رضایی کانون آذرشهر برای تجلیل از دانشجویان

کانون خدمت رضوی آذرشهر برای تجلیل از دانشجویان نمونه با حضور خادمیاران و یاوران رضوی مراسم امام رضایی برگزار کرد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، به همت خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی آذرشهر مراسم امام رضایی تجلیل از دانشجویان در مسجد بابا شهرستان، با حضور متوسلین به بارگاه آقا علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.
این مراسم معنوی همزمان با اقامه  نماز جماعت مغرب و عشا و با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط خادمیار محمد جواد ماهری شروع شد و در ادامه مراسم حجت الاسلام مهدی اصلانی در مورد ارج گذاری به دانشجویان مطالبی را بیان نمود.
حجت الاسلام اصلانی با قدرشناسی از دانشجویان متعهد بخصوص دانشجویان خادمیار رضوی گفت: در جنگ نرم، شما جوان های دانشجو، افسران جوان این جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌اید، افسر جوان در صحنه است؛ هم به دستور عمل می کند، هم صحنه را درست می‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینید؛ با جسم خود و جان خود صحنه را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌آزماید بعد عمل می کند.
اصلانی با تذکر به ایام الله و اینکه ایام شهادت حضرت زهرا(س) جز ایام الله است افزود: حضرت زهرا(س) یکی از پنج بانوی قدسی تاریخ جهان به شمار می‌روند و جایگاه بسیار رفیعی در دین اسلام دارند. آن حضرت دارای ویژگی‌های ممتازی هستند، ایشان نه  تنها صفات پدر را در خود به ظهور رسانده بودند، بلکه هر آنچه از علم، معرفت، اخلاق و ایمان پدر در خود داشتند و برای دیگران به اشتراک می‌گذاشتند، که حقیقت اسلام زنده بماند و جاودانه شود.
در ادامه مراسم حضار امام رضایی زیارت امین الله را با صوت خادمیار مسعود دواتگر همراهی و هم خوانی کردند و با ذکر مصیبت ذاکر اهل بیت، مهدی باباپور  در مصائب حضرت زهرا(س) دل ها به سوز آمده و سرشک بر دیده عشاق جاری شد و در آخر مراسم از دانشجویان نمونه و برتر خادمیار، معین غفاری، جعفر عارفی، علی فرامرزی، رضا باقرزاده، مهدی باباپور با اهدای لوح تقدیر و تبرک حرم رضوی تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی