پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۷

برنامه ریزی برای برگزاری چهارشنبه های امام رضایی در مساجد ممقان

مسئول کانون امور بانوان و خانواده و خادمیاران شهر ممقان آذرشهر برای برگزاری مراسم امام رضایی با بانوان مساجد ممقان جلسات مشترک برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، وحیده تقی نژاد مسئول کانون امور بانوان و خانواده شهر ممقان آذرشهر گفت: در تلاش هستیم تا برنامه های امام رضایی کانون خدمت رضوی را در سطح مساجد شهر و در جمع بانوان اجرایی کنیم.
وی افزود: در چند روز اخیر طبق هماهنگی به عمل آمده، با حضور در جمع بانوان مساجد از جمله مسجد ام کلثوم، علی اصغر، ارزن شهر ممقان، توضیحات کافی در خصوص نحوه راه اندازی و فعالیت کانون های خدمت رضوی ارائه شده و راهکارهای جلب مشارکت بانوان آن مساجد به شور و مشورت گذاشته شد.
وی اضافه کرد: در این جلسات مشترک که برگزار شد ابتدا آیاتی چند از قرآن مجید تلاوت شده سپس به تناسب شرایط حدیث کسا، زیارت عاشورا و زیارت امین الله در جمع خواهران قرائت و همخوانی گردید و در ادامه در خصوص نحوه برگزاری هفتگی مراسم چهارشنبه های امام رضایی بحث و تبادل نظر شده و تصمیمات لازم اتخاذ گردیده است.
تقی نژاد در آخر اظهار امیدواری کرد با تلاش خادمیاران و یاوران رضوی کانون و بانوان رضوی شهر ممقان بتوانیم هر چهارشنبه وضع و حال شهر را معطر به عطر حرم رضوی کنیم و مهر امام رضایی را از این طريق گسترش دهیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی