پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۷

بانوان کانونهای شبستر برنامه های امام رضایی را زنده نگه داشتند

به همت و تلاش بانوان کانون های امور بانوان و خانواده شهرها و روستاهای شبستر، برنامه های امام رضایی هر هفته با حال و هوای حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، به رسم چهارشنبه های امام رضایی این هفته هم  کانون های محله ای شهرستان شبستر به رسم هفته های قبل برگزار شد.
بانوان کانون غریب الغربا شهر شندآباد به مدیریت زهرا راضی، رسم ادب را به جا آورده و در مسجد جامع این شهر دور هم گرد آمده و صلوات خاصه امام رضا علیه السلام و زیارت امین الله را قرائت نمودند.

معصومه سرباز سخنران این مراسم همزمان با روز دانشجو با تبریک این روز به دانشجویان حاضر و تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا( س) به بیان مطالبی از زندگی این بانوی نمونه و شیوه آن حضرت در زندگی اجتماعی پرداخت.
مراسم دیگری با حضور یاوران رضوی کانون محله ای روستای هریس مصادف با روز دانشجو با ارج نهادن به مقام دانشجویان این روستا برپا گردید. این مراسم  ساعت ۳ بعد ارظهر در مسجد جامع روستا با سلام و صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) شروع شد و با قرائت زیارت عاشورا ادامه یافت.
رباب حاج عباسی مسئول کانون خدمت رضوی روستا ضمن تبریک روز دانشجو، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت بی بی دوعالم خانم فاطمه زهرا(س) به روضه خوانی و مرثیه سرایی پرداخت.
کانون محله ای حضرت رقیه بنت الحسین(ع) شهر تسوج نیز هم نوا با کانون های دیگر شبستر، چهارشنبه  های امام رضایی این هفته را به همت  یاوران رضوی کانون در محل پایگاه این شهر از ساعت ۱۵/۳۰ تا ۱۷ برگزار نمود و همزمان شدن چهارشنبه این هفته با روز دانشجو باعث گردید تا این مراسم رنگ و بوی علمی به خود بگیرد.

مینا سلاخی  مسئول کانون شهر تسوج با بیان اینکه مراسم امام رضایی با قرائت صلوات خاصه و حدیث کسا همراه بود گفت: در این هفته، کانون با  دعوت  از خیرین  در جهت  جذب کمک های مردمی برای هر چه بهتر  برگزار شدن مراسم  فاطمیه و همچنین برنامه ریزی برای شب یلدا تشکیل جلسه داده و به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
کانون حضرت رقیه(س) شهر وایقان به مدیریت آرزو ستاری نیز شاهد حضور بانوان برای برگزاری مراسم چهارشنبه امام رضایی این هفته بود که در مسجد جامع این شهر برگزار گردید و به رسم ادب با سلام و صلوات خاصه امام رضا علیه السلام  برنامه این کانون آغاز شد و در ادامه حاضران در آستانه ایام شهادت بانوی دوعالم صدیقه طاهره حضرت زهرا(س) حدیث کساء را قرائت نمودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی