پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۷

خادمیاران مراغه از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل کردند

در یک اجتماع امام رضایی که به همت خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان مراغه ترتیب یافته بود از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، با حضور گرم و صمیمی خادمیاران و یاوران رضوی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان مراغه مراسم امام رضایی با برگزاري نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام مطلوبي و قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید در مسجد شهداء مراغه برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام مطلوبي ضمن تسليت ايام فاطميه و شهادت دخت نبي مکرم اسلام، حضرت صديقه کبري(س) رواياتي از سيره آن حضرت بيان نمود. و در ادامه مداح نمونه کشوري امير رضا نوروزي نيز با روضه‌خوانی حزن انگيز خود محفل زهرائي اين مراسم را صفاي بيشتري بخشيد.
اين مراسم میهمانان ويژه اي داشت و میزبان جمعي از پيشکسوتان جبهه جنگ و شهادت بود، آن هايي با لبيک گويي به نداي امام خود به خط نبرد با دشمنان دين و ميهن شتافتند و سال ها جان و مال خود را در طبق اخلاص نهاده و دلاورانه دشمن بعثي را از خاک پاک اين سرزمين عقب راندند.
جعفر قهوه چیان مدیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان مراغه در این مراسم با تسليت ايام فاطميه و تشکر از حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و گراميداشت یاد شهدا بالاخص یاد ۳۶ تن از لاله هاي گلگون کفن مراغه که در عمليات مطلع الفجر در بيستم آذر ماه سال ۱۳۶۰ به لقاءالله پیوستند جزء وظایف خادمیاران است و ما این فرصت را برای خود غنیمت می دانیم.
دربين میهمانان مراسم که طيب خيراللهي از فرماندهان دوران دفاع مقدس و معاون وقت لشگر هميشه پيروز عاشورا  نیز حضور داشتند، رحيم بيداروند و سيد کاظم فاطمي به بیان خاطرات شهدا در دوران دفاع مقدس پرداختند و بر لزوم داشتن بصيرت زهرائي و  الگو قراردادن حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از ولايت و رهبري در برابر دشمنان تاکید کردند.

همچنین با حضور خادمياران و ياوران رضوي کانون هاي خدمت رضوي مراغه، خواهران و برادران، و ديگر اقشار مردم مراغه دعاي ندبه در کانون عمومي منتظران مهدي(عج) مراغه برگزار شد.
حسین شاهدی مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان مراغه گفت: به رسم هفته های گذشته مراسم دعای روح بخش ندبه خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان با قرائت دعا توسط جعفر قهوه چيان، مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان برگزار گرديد.
وی افزود: پس از قرائت دعاي ندبه و دعاي فرج آقا صاحب الزمان(عج) رزمنده و جانباز دفاع مقدس جعفر عباسي جمعي گردان توحيدي مراغه از لشگر هميشه پيروز عاشورا به مناسبت سالگرد عروج خونين شهداي والامقام عمليات مطلع الفجر خاطراتي از شب عمليات و نحوه شهادت همرزمان شهيد خود به حاضرين تعريف نمود و لزوم پاسداشت خون شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي را يادآور شد .
شاهدی اضافه کرد: در ادامه مراسم  اسدي کيا، نوبخت، قنبر نژند ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت به مناسبت ايام فاطميه در رثای رنج ها و محنت های دخت نبي مکرم اسلام، حضرت صديقه کبري، فاطمه الزهرا(س) روضه خواني و عزاداری کردند و عزاداران هم نوا با ذاکران با اشک و آه سوزناک به سینه زنی پرداختند و در آخر مراسم حضار شرکت کننده میهمان سفره پر برکت اهل بیت علیهم السلام شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی