پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۸

مشکل مخدومین کانون الزهراء تبريز توسط خادمیاران رفع شد

برگزاری مراسم امام رضایی توسط خادمیاران کانون الزهراء خدمت رضوی مسجد النبی آخونی تبریز برای مخدومین تحت پوشش کانون، پر خیر و برکت بود.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، كانون الزهرا تبريز، مراسم امام رضایی با حضور خادمياران و ياوران رضوى در محل كانون الزهرا واقع در مسجد النبى آخونى تبريز برگزار کرد.
فاطمه آقازاده مسئول روابط عمومى كانون الزهرا تبريز گفت: مراسم با قرائت و همخوانى صلوات خاصه  آغاز شد و در ادامه بانو آبادى به بحث و بررسى حكمت ٤٦١ نهج البلاغه پرداخت و درباره اثرات غيبت در دين و دنيا و آخرت انسان نكاتى را بيان كرد و به چندين حديث از پيامبر اکرم و امامان معصوم درخصوص غيبت اشاره كرد، از جمله حديثى از پيامبر اكرم(ص) كه مى فرمايند: ارزش ترك غيبت از ده هزار ركعت نماز مستحبى زيادتر است.
آقازاده افزود: در ادامه مراسم مريم ملكى مسئول كانون الزهراء تبريز با تشکر از حضور بانوان در مراسم امام رضایی و  سپاس از خیّرین نیکوکار کانون گفت: مراسم امام رضایی کانون همیشه برای مخدومین پرخیر و برکت بوده است، الحمدلله با همت و کمک مالی شما خادمين و خیّرین عزيز، به یک خانواده مخدوم تحت پوشش كانون يك عدد بخاری به ارزش شانزده ميليون و پانصد هزار ريال و يك بسته معيشتى به ارزش پنج ميليون ريال شامل٥ کیلو برنج ایرانی، روغن، یک شانه تخم مرغ، گوشت قربانی، قند، و...تهیه و اهدا شد. علاوه از این با مساعدت خیرین گمنام تعداد  ٣٥ بسته گوشت قربانى هر بسته به وزن يك كيلو گرم تهیه شده بود که توسط خادمیاران كانون الزهرا بین خانواده هاى تحت پوشش توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی