پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۱-۰۹-۲۴

کارگاه تولید پوشاک با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان در رفسنجان راه اندازی شد

یک کارگاه تولید پوشاک برای اشتغالزایی پایدار بانوان نیازمند با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان در رفسنجان به همت خادمیاران رضوی راه اندازی شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ رضا اسماعیلی، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان رفسنجان گفت: خادمیاران رضوی با همکاری خیرین با هدف رونق تولید و اشتغالزایی پایدار بانوان نیازمند یک کارگاه تولید پوشاک را راه اندازی کردند.
اسماعیلی عنوان کرد: مجموعه تولیدی ثامن الحجج(ع) از ۲۸ کارگاه تولیدی تشکیل شده است و با سرمایه گذاری که صورت گرفته است برای ۱۶۸ نفر کار ایجاد شده است.
وی ضمن قدردانی از همکاری خیرین جهت واگذاری ساختمان کارگاه تولیدی ثامن الحجج(ع) تاکید کرد: با توجه به وجود ظرفیت های کارگری در منطقه می توان با حمایت مسئولین و خیرین شهرستان این کارگاه را توسعه داد تا افراد بیشتری به کار مشغول شوند.
مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان رفسنجان ابراز داشت: ایجاد اشتغال پایدار یکی از مهمترین برنامه های کانون های خدمت رضوی است تا با رفع معضل بیکاری شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی