پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با هدف اشتغالزایی پایدار صورت پذیرفت؛
۱۴۰۱-۰۹-۲۱

اهدای ۲۳ رأس دام مولد توسط خادمیاران رضوی به خانواده های نیازمند ارزوئیه

خادمیاران رضوی شهرستان ارزوئیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی با هدف توسعه اشتغال پایدار خانواده های نیازمند ۲۳ راس دام مولد را به دو خانواده بی بضاعت اهدا کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین بهنام صالحی مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان ارزوئیه اظهار کرد: احسان، نیکوکاری و رسیدگی به کار مردم و رفع نیاز آن ها از برترین حسنات بیان شده و کسانی که به سرنوشت برادر مسلمان خود بی توجه باشند مورد نکوهش قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: نیکی به دیگران و کمک به موسسات خیریه در جهت گره گشایی از نیازمندان، امری فرا ملی است. در فراسوی مرزها، این عمل نیکو، جایگاه والای خود را دارد. همچنین در آیین اسلام که در آن مسلمانان، برابر و برادر خوانده شده اند، این امر از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
صالحی تاکید کرد: نیکوکاران مسلمان، رهروان صادق امامان معصوم علیهم السلام هستند؛ آنان که خلق و خوی حسنه شأن و سیره و سیر و سلوکشان سرشار از خوبی ها و گره گشایی هاست.
وی ادامه داد: در راستای اشتغالزایی دو خانواده مددجویی کمیته امداد ۲۳ رأس گوسفند به همت خادمیاران رضوی شهرستان ارزوئیه تهیه و به این دو خانواده مددجو تحویل داده شد .
مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان ارزوئیه با اشاره به اینکه هزینه اقتصادی دام خریداری شده ۵۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان برآورد شده خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به محرومین توسط خادمیاران رضوی در زمینه های معیشتی، فرهنگی، آموزشی، هنری، تحصیلی، مددکاری وغیره ادامه خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی