پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۳

برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان مدارس دخترانه راهیان کوثر ارومیه

مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان مدارس دخترانه راهیان کوثر ارومیه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان‌غربی، حسین وفاکار، مدیر موسسه آموزشی و فرهنگی راهیان کوثر آذربایجان‌غربی در مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان مدارس دخترانه راهیان کوثر ارومیه اظهار کرد: دختران با برگزاری این جشن از عالم کودکی خارج شده و به عالم بزرگان می‌پیوندند و از امروز نمازخواندن را بدون نقص و به‌صورت کامل می‌خوانند.
وی افزود: همه بچه‌ها دارای روح پاک و صفای درون هستند و خداوند نماز، دعا و حرف‌های بچه‌ها را گوش می دهد و دعاهایشان را مستجاب می‌کند.
وفاکار بیان کرد: معلمان باید آموزش احکام شرعی و الهی را به دانش آموزان در مدارس ادامه دهند تا مباحث نماز و احکام را به‌خوبی در مدارس بیاموزند و خانواده‌ها نیز آموزش را در منازل ادامه دهند تا  فرزندانی مومن و متدین  را برای آینده کشور و اسلام پرورش دهند.
مدیر موسسه آموزشی و فرهنگی راهیان کوثر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امیدوارم برنامه‌های فرهنگی ما منجر به پرورش نسلی انقلابی، ولایی و شایسته شود و در آینده تبدیل به مدیرانی لایق و خادم نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام شوند، زیرا آینده کشور در گرو‌ی تربیت کنونی نسل آینده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی