پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۰

جلسه شورای کانون‌های خدمت رضوی شهرستان تنکابن برگزار شد

جلسه شورای کانون‌های خدمت رضوی با هدف تشکیل شبکه سازی خدمت و انسجام بیشتر فعالیت ها برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، جلسه شورای کانون های خدمت رضوی شهرستان تنکابن با حضور احمدی و مسلمی مسئولان ستادی کانون استان و مسئولان کانون‌های 20 گانه تخصصی و عمومی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
حمیدرضا طالشی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان به شرح وظایف اعضای شورای دفتر و مسئولین کانون ها پرداخت و اظهار کرد: انجام کار خیر و خدمت رضوی به مردم برای خادمان امام رضا(ع) محدودیت ندارد و در تمام روزها و ساعات به نیابت از حضرت با قوت تمام انجام می‌شود.
وی به خدمات کانون اشاره کرد و گفت: طی دوران کرونا و محدودیت های اعلام شده  کمک های مختلفی در زمینه های بهداشت، سلامت و توزیع بسته‌های معیشتی توسط خادمیاران رضوی با کمک خیرین درسطح شهرستان  صورت گرفت و کماکان ادامه دارد.
طالشی افزود: لازم است هر یک از مسئولان کانون‌ها با توجه به دسته بندی های صورت گرفته و عرصه‌های خدمتی تعریف شده، گروه‌های تخصصی را با خادمیاران مشخص شده تشکیل داده و در راستای دست یابی به اهداف تعریف شده و برنامه های اجرایی و ارائه خدمات هدفمندانه و منسجم فعالیت کنند.

محمدرضا مسلمی معاون خادمیاری کانون خدمت رضوی مازندران نیز دراین جلسه ضمن تشکر از زحمات و خدمات اعضای کانون شهرستان تنکابن برفعالیت بیشتر درشبکه سازی و گستردگی فعالیت ها تاکید کرد و گفت: باید سامانه خادمیاری درثبت فعالیت وعملکرد ها به روز باشند و مسئولان دوره های آموزشی را برای مجموعه فراهم نمایند تا خدمات بیشتر ملموس شود .
مسلمی  به برنامه ریزی سال آینده اشاره کرد و یاداور شد مسئولان کانون خدمت رضوی شهرستان برای برنامه های اشتغال و بهره گیری از خیرین وترویج زندگی امام رضایی در بین خانوادها کوشا تر باشند.
در پایان سید جمال احمدی معاون کانون ها خدمت رضوی استان نیزدراین جلسه ضمن قدردانی از مشارکت خادمیاران در برنامه های محوری و همکاری در ارائه خدمات و کمک های مومنانه خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت به نیابت از حضرت امام رضا(ع) همه خادم آقا هستند و هر کس در هر جایی می‌تواند خدمت خود را انجام دهد و ساماندهی این امور توسط کانون عمومی انجام می‌شود.
در ادامه این جلسه، مسئولین کانون‌های تخصصی و عمومی به گفت و گو و تبادل نظر در خصوص اجرای امور و برنامه ریزی جهت مناسبت های پیش رو پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی