پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

طی یک سال اخیر به ثبت رسید؛
۱۴۰۱-۰۹-۲۴

درخشش کانون خدمت رضوی مسجد صاحب الزمان(عج) سپاهان شهر

دومین همایش کانون خدمت رضوی مسجد صاحب الزمان(عج) سپاهان شهر با حضور خادمان و یاوران رضوی و حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ملکیان امام جمعه محبوب سپاهان شهر برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، دومین همایش کانون خدمت رضوی مسجد صاحب الزمان(عج) سپاهان شهر با هدف هم افزایی، گزارش فعالیت های یک ساله کانون و مطلع شدن از عرضه های خدمتی هر یک از خادمان و یاوران رضوی برگزار شد.
ابراهیم محمدی مسئول کانون خدمت رضوی مسجد صاحب الزمان(عج) سپاهان شهر در ابتدا به توفیق خادمان رضوی اشاره کرد و گفت: خدمت به مردم به نام امام رضا(ع) توفیقی است که شامل شما شده است. اگر چه با توجه به سوابق همکاری شما عزیزان عنوان های متفاوت خادمیار و یاور رضوی به کار می رود ولی در محضر خداوند متعال فرقی نمی کند و مهم اخلاص است که همگی در این جهت باید تلاش بیشتری داشته باشیم.
محمدی فعالیت های کانون خدمت رضوی مسجد صاحب الزمان(عج) سپاهان شهر را جزء کانون های فعال شهر اصفهان نام برد و گفت: با توجه به اینکه پارسال در شب میلاد با سعادت حضرت زینب(س) افتتاحیه کانون برگزار شد لذا امسال در سالگرد این امر مبارک دومین همایش سالیانه کانون را برگزار می کنیم.
وی در خصوص فعالیت های کانون گفت: این کانون در کنار واحدهای مختلف مسجد صاحب الزمان(عج) فعالیت های چشمگیری داشته است که در نوع خود بی نظیر است ولی کافی نیست. تلاش می کنیم این فعالیت ها بیشتر شود. یکی از مهم ترین فعالیت های کانون، فعالیت های قرآنی برای برادران و خواهران بوده و شامل جلسات جزء خوانی ماه مبارک رمضان در دو نوبت صبح و عصر و همچنین کلاس های متعدد در تابستان برای جوانان و نوجوانان بوده است و این کانون اولین کانونی است که از سوی آستان قدس رضوی اصفهان پرچم قرآنی به آن اهدا شده است.
مسئول کانون خدمت رضوی مسجد صاحب الزمان(عج) سپاهان شهر به فعالیت های تخصصی میز خدمت رضوی اشاره کرد و افزود: برگزاری میزهای تخصصی خدمت رضوی با هدف خدمت به مردم فهیم سپاهان شهر به مناسبت های مختلف در زمینه های سلامت، مشاوره حقوقی، مشاوره خانواده، کارآفرینی، هنری برگزار شده که یکی از دغدغه های اصلی کانون تلاش برای جذب حداکثری کودکان و نوجوانان است.
محمدی در ادامه به برگزاری برنامه چهارشنبه امام رضایی اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های اصلی این بود که به صورت پیوسته چهارشنبه های امام رضایی در طول سال برگزار شود و در هر جلسه با توجه به مناسبت های مختلف نظیر شهادت و تولد امامان معصوم(ع)، عید غدیر و عید قربان سخنران های حوزوی و دانشگاهی زبده دعوت می شدند و حال و هوای مسجد در آن شب، معطر به نور امام رضا(ع) می شد که البته دو چهارشنبه امام رضایی در پارک مرکزی سپاهان شهر  برگزار شد و با استقبال گسترده مردم مواجه شد.
این فعال فرهنگی در ادامه به اطعام نیازمندان اشاره کرد و افزود: کانون خدمت رضوی مسجد صاحب الزمان(عج) سپاهان شهر در کنار خیریه حضرت خدیجه (س) در امر اطعام به نیازمندان همکاری می کند و در این مدت حدود ده میلیون تومان به این امر خداپسندانه کمک شده است.
در ادامه در خصوص ۱۹ عرصه شامل  شعر و ادب، تعلیم و تربیت، علمی جهادی، ایثار و شهادت، وقف و نذر، سلامت، قرآنی، کتاب و کتابخوانی، مشاوره حقوقی،  فضای مجازی و غیره صحبت شد و اینکه افراد توانمند در موضوعات مختلف به نیت امام رضا(ع) می توانند ثبت نام کنند و به مردم خدمت رسانی کنند.
گفتنی است جلسه مذکور چهارشنبه ۲۳ آذرماه در مسجد صاحب الزمان(عج) سپاهان شهر برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی