پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دومین دور از سفرهای استانی رییس جمهور به خراسان جنوبی انجام شد، 
۱۴۰۱-۰۹-۲۵

تشرف وزرای کار و راه به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)

همزمان با دومین دور از سفرهای استانی رییس جمهور به مرکز استان خراسان جنوبی وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) مشرف شدند.

به گزارش آستان نیوز، دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با همراهی حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس و حجت الاسلام نصیرایی نماینده طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) مشرف شدند.
 در این برنامه وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی ابتدا مورد استقبال مدیریت و جمعی از خادمین آستان مبارک قرار گرفتند و پس از قرائت متن خوش آمدگویی توسط دانش آموز دبستان شکوفه‌های رضوی با مشایعت هیئت همراه و حاضران در مراسم بعد از ادای احترام و گلباران مزار مطهر شهدا، مرقد منور برادر گرامی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را زیارت کردند.
در ادامه دکتر سید صولت مرتضوی در این تشرف گفت: از اینکه توفیق زیارت مرقد منور حضرت حسین بن موسی الكاظم(ع) نصیب بنده شده خداوند را بسیار سپاسگزارم.
وی خطاب به خدام این آستان مبارک گفت: در این مکان مقدس و مضجع منور نایب الزیاره همه دلدادگان به خاندان عصمت و طهارت باشید.
برگزاری شورای اداری شهرستان طبس با حضور دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده ویژه دولت، حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه، رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، نمایندگان جامعه کارگری شهرستان و جمعی از مسئولین در تالار همایش‌های میقات الرضا آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) دیگر برنامه بود‌.
در این جلسه امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه، رئیس شورای اسلامی شهرستان و نمایندگان جامعه کارگری به بیان مشکلات و معضلات شهرستان خاصه حوزه کار و کارگری پرداخته و دکتر مرتضوی دستورات لازم جهت رفع مشکلات را صادر کرد.
بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فرهنگسرای حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) دیگر برنامه این سفر بود که در این بازدید  مرتضوی ضمن خداقوت به کتابداران کتابخانه، برای مراجعان آن مجموعه فرهنگی آرزوی موفقیت کرد.
 برپایی میز خدمت با حضور مسئولین و کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فرهنگسرای حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) دیگر برنامه ای بود که در راستای سهولت دسترسی مردم به مسئولان و کارگزاران دولت، پاسخگویی به سوالات و پیگیری مطالبات مردمی، میز خدمت همزمان با سفر استانی رییس جمهور به استان خراسان جنوبی و نماینده ویژه ایشان به شهرستان طبس انجام شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی