پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

از سوی استاندار خراسان رضوی و رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری 
۱۴۰۱-۰۹-۲۶

آستان قدس رضوی نهاد برتر حامی پژوهش و زیست بوم فناورانه شد

با توجه به فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه  بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی  و حضور فعال در نمایشگاه هفته پژوهش، این مجموعه از سوی استاندار خراسان رضوی و رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری به عنوان دستگاه برتر حامی پژوهش، فناوری و زیست بوم فناورانه انتخاب و معرفی شد.

عمار خسروجردی، مدیر مطالعات و بررسی معاونت طرح و برنامه آستان قدس رضوی در این باره در گفت وگو با خبرنگار آستان نیوز، به اهمیت موضوع پژوهش و فناوری‌های نوین در آستان قدس رضوی و دلیل این انتخاب اشاره کرد و گفت: مجموعه آستان قدس رضوی به تاسی از سیره امام رئوف عالم آل محمد(ص)، علم، دانش و فناوری را موضوع راهبردی و جدی خود می داند.
وی گفت: در سال جاری همزمان باهفته پژوهش و فناوری، آستان قدس رضوی نیز در کنار سایر موسسات و مراکز علمی با حضور مجموعه‌های پژوهشی و دانشگاهی خود در نمایشگاه پژوهش و فناوری به ویژه در حوزه فناوری نمود خوبی داشت.
خسروجردی ابراز کرد: حضور فعال دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و معرفی دستاوردهای علمی، پژوهشی و اختراعات نوینی که ارائه شد و همچنین موسسه جوانان آستان قدس رضوی و ارائه فعالیت‌هایی همچون «بی نهایت شو» و همچنین معرفی اقدامات موسسه آفرینش های هنری از دیگر دستاوردهای آستان قدس رضوی در نمایشگاه پژوهش و فناوری بود.
دبیر هفته پژوهش آستان قدس رضوی ادامه داد: موضوع تکریم پژوهشگران نمونه آستان قدس رضوی با حضور تولیت آستان قدس رضوی از دیگر برنامه‌هایی بود که در هفته پژوهش و در راستای تکریم پژوهشگران انجام شد.
وی به اهمیت موضوع پژوهش در آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: در حوزه کار زیربنایی در  پژوهشسرای بنیاد فرهنگی رضوی فعالیت‌های بسیار خوبی به ثمر نشسته است. 
خسروجردی در ادامه با بیان اینکه تهیه کارنامه پژوهش از سال 95  مغفول مانده بود، افزود: به منظور شناسایی مجموعه فعالیت‌های پژوهشی تلاش های مختلفی از سال 95 تا 99 و همچنین 1400 انجام شد که مجموعه این اقدامات موجب شد آستان قدس رضوی در سال جاری به عنوان دستگاه برتر در حوزه فعالیت‌ پژوهشی انتخاب شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه‌های جدی تولیت آستان قدس رضوی این است که مجموعه فعالیت‌های بخش‌های مختلف این آستان مقدس مبتنی بر پژوهش و علم و دانش باشد، از همین رو هم‌افزایی بین مجموعه‌های مختلف آغاز شده است و در حوزه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه فعالیت‌های هنری، موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و همچنین سایر مجموعه‌هایی که دارای ظرفیت پژوهشی هستند به بخش‌های مختلف حرم مطهر رضوی کمک می کنند.
خسروجردی با اشاره به اینکه ما در حوزه پژوهش و فناوری در مسیرتحول هستیم، گفت: در نمایشگاه امسال، بنیاد بهره وری و موقوفات با ارائه و معرفی فعالیت‌های دو مجموعه شرکت کسب و کار و موسسه کیفیت حضور یافت و خوشبختانه نمود خوبی داشت.
وی تصریح کرد: امیدواریم در سال آتی در حوزه فن‌آوری نیز با تقویت مرکز نوآوری دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) و فعالیت‌های در حوزه بنیاد بهره وری و موقوفات حضور فعالتری داشته باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی