پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۶

حضور منطقه ویژه سرخس در نمایشگاه لجستیک تهران

با هدف معرفی زیرساخت‌ها و دستاوردهای حوزه حمل‌نقل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و همچنین جذب شرکای بین‌المللی در حوزه ترانزیت، این موسسه در نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته که با شعار ترانزیت، محور توسعه ایران در تهران برگزار می‌شود، شرکت کرده است.

محمدرضا برهمند رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: در این نمایشگاه که از فردا در تهران آغاز می‌شود، جذب سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه حمل‌ونقل و لجستیک نیز در دستور کار این منطقه قرار دارد.
او ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه‌بر معرفی ظرفیت‌ها، سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی سرخس به ویژه در یک سال گذشته نظیر سرمایه‌گذاری 400 میلیون یوآنی چینی‌ها برای احداث پارک بزرگ لجستیک بین‌المللی سرخس، احداث شهرک فرآوری گوگرد با مشارکت سرمایه‌گذار ترک، احداث سایت ترانزیت زغال سنگ و کود روسیه و... ارائه خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس افزود: درصدد هستیم با شرکت در نمایشگاه حمل‌ونقل و لجستیک که با حضور شرکت‌های داخلی و بین‌المللی و نهادهای مرتبط با این صنعت برگزار می‌شود، بتوانیم تجار، بازرگانان و شرکت‌های حمل‌ونقل بزرگ داخلی و بین‌المللی را برای حضور و فعالیت در منطقه ترغیب کنیم.


انعقاد نخستین پژوهشگاه لجستیک کشور در سرخس در روز نخست نمایشگاه 
او انعقاد نخستین تفاهم‌نامه احداث پژوهشگاه لجستیک کشور در سرخس را یکی از برنامه‌های این منطقه در نمایشگاه حمل‌ونقل و لجستیک تهران عنوان کرد و افزود: در روز افتتاحیه نمایشگاه که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود، تفاهم‌نامه‌ای با عنوان راه ابریشم برای ساخت پژوهشگاه لجستیک، بین منطقه و دانشگاه علم و صنعت امضا خواهد شد.
برهمند ادامه داد: با توجه به برنامه‌های منطقه ویژه اقتصادی سرخس برای مشارکت فعال در نمایشگاه، روز دوم را به نام سرخس اختصاص خواهند داد.
او افزود: همچنین به دنبال مذاکرات صورت گرفته با دبیرکل اکو و سفرای روسیه و هند در تهران، قرار شده است نمایندگان اکو و سفارتخانه‌های روسیه و هند از غرفه منطقه ویژه اقتصادی سرخس در نمایشگاه حمل‌ونقل و لجستیک تهران دیدن کنند.
گفتنی است، ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از ۲۷ تا ۲۹ آذر ماه جاری همزمان با هفته حمل‌و‌نقل محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی