پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور تولیت آستان قدس رضوی؛
۱۴۰۱-۰۹-۲۷

آیین گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد / دانشگاه علوم اسلامی رضوی مصداق بارز وحدت حوزه و دانشگاه

آیین گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز، این مراسم ظهر امروز ۲۷ آذرماه مصادف با سالروز شهادت شهید مفتح  با حضور استادان حوزه و دانشگاه و دانشجویان در محل مسجد دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه تحول و گسترش حوزه و دانشگاه در وحدت جامعه اسلامی است، گفت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی بارزترین مصداق وحدت حوزه و دانشگاه است.

حجت‌الاسلام محمد امامی اظهار کرد: این دانشگاه از ابتدای تاسیس با هدف حوزه‌ای دانشگاهی و دانشگاهی حوزوی هم ارزش‌های حوزوی و هم  از روش دانشگاهی برای تعالی دانشجویان استفاده کرده است و این هدف در جذب دانشجویان، اجرای برنامه‌ها و مسیر آموزشی به طور دقیق اجرا می‌شود.

وی ابراز کرد: دانشجوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی هم طلبه‌ای دانشجو و هم دانشجویی طلبه است که تمامی دروس کامل هر دو حوزه و  دانشگاه را می‌گذراند و تنها دانشگاهی در سراسر کشور است که در هر مقطع تحصیل تمامی دروس دانشگاهی و حوزوی را در برنامه خود دارد.

سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی در ادامه با بیان اینکه خروجی این دانشگاه عالمان، طلاب و روحانیونی هستند که به رشته‌های حوزوی و دانشگاهی مسلط هستند، افزود: امیدواریم در آینده دانش آموختگان این دانشگاه بتوانند در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، علمی و... بیش از گذشته افتخار آفرین باشند و روز به روز به سوی اهداف متعالی خود حرکت کنند.

شایان ذکر است، رونمایی از کتاب، تقدیر از پژوهشگران برتر و آیین عمامه‌گذاری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی