پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور تولیت آستان قدس رضوی صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۰۹-۲۷

رونمایی از مجموعه ۱۷ جلدی «مجاوران خورشید» و اثر «بررسی روایات تفسیری امام رضا(ع)»  

همزمان با بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور تولیت آستان قدس رضوی، از مجموعه «مجاوران خورشید» و کتاب «بررسی تحلیلی روایات تفسیری امام رضا(ع)» رونمایی شد.

به گزارش آستان نیوز، طی مراسمی که امروز 27 آذرماه سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، از مجموعه «مجاوران خورشید» که با همکاری به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی ) و دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر شده است، رونمایی شد. 
این مجموعه روایت داستانی از زندگی ۲۱ شهید گرانقدر این دانشگاه و به قلم طیبه مزینانی است که هر روایت داستانی در قالب مصاحبه با اعضای خانواده، همرزمان و هم دانشگاهیان و اساتید استخراج و تنظیم شده است.
چشمهایش را می‌شناختم، برایم ماندنی نیست، یکی از آن 5 نفر، به دلم برات شده، قرار بود نشانه نباشم، دیدن روی ماه، باشد که نباشم، او از من دور می‌شود، عاشق شدن آسان نیست، باید زنده بمانی، وقت تنگ است و... برخی از عناوین جلدهای این مجموعه 17 جلدی است.

این خبر همچنین حاکی است، کتاب «بررسی تحلیلی روایات تفسیری امام رضا(ع)» نیز از دیگر آثاری بود که در این مراسم از آن رونمایی شد، این مجموعه 8 جلدی، حاصل 21 پایان نامه دانشجویی دانشگاه علوم اسلامی رضوی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی