پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیاران رضوی انجام شد،
۱۴۰۱-۰۹-۲۵

ارائه مشاوره تحصیلی به دانش آموزان جیرفت

خادمیاران کانون تخصصی مشاوره ومددکاری شهرستان جیرفت با حضور در خوابگاه های دانش آموزی به دانش آموزان مشاوره تحصیلی ارائه دادند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، طلعت پسنده، مسئول کانون مشاوره و مددکاری شهرستان جیرفت  گفت: ضرورت مشاوره تحصیلی یکی از مباحث مهم برای والدین و دانش آموزان است، دانش آموزان برای پیشرفت تحصیلی نیازمند افرادی هستند که در مسیر تحصیل و زندگی با راهنمایی و تحلیل خود به آنان کمک کند.

وی ابراز داشت: داشتن مشاورینی خوب در هر زمینه ای اعم از مسائل تحصیلی، کاری، مالی و  به خصوص در مسائل زندگی می تواند گامی موفقیت آمیز در زندگی افراد محسوب شود.

پسنده ادامه داد: با هدف حمایت از دانش آموزان، خادمیاران رضوی کانون مشاوره و مددکاری با حضور در مدرسه دخترانه صدیقه کبری(س) مشاوره رایگان تحصیلی به دانش آموزان ارائه دادند.

وی افزود: با همکاری مدیران مدارس دخترانه، این طرح در سطح شهرستان اجرا خواهد شد و خادمیاران رضوی به صورت هفتگی در مدارس مشاوره تحصیلی و مهارت های زندگی را ارائه خواهند داد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی