پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۹

تقدیر از دانش آموز مدرسه امام رضا(ع) در گردهمایی بین المللی «جهادگران تربیت» 

از خدمات جهادی دانش آموز دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) در اولین گردهمایی بین المللی «جهادگران تربیت» تجلیل شد. 

به گزارش آستان نیوز، این گردهمایی که با حضور جمعی از مسئولان و نیز منتخبین گروه‌های جهادی سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، به منظور بهبود و رشد اردوهای جهادی فرهنگی، عمرانی، آموزشی و تجلیل از جهادگران، اولین دوره برگزاری خود را پشت سر گذاشت. 
معین‌رضا خرمدل فرمانده بسیج دبیرستان دوره دوم امام رضا(ع) واحد 14 به‌همراه یک دبیر جهادی، یک خیر مدرسه‌ساز، یک مدیر جهادی و نیز چهار مسئول کارگروه به عنوان نمایندگان‌ خراسان رضوی به این گردهمایی دعوت شد و از او به خاطر فعالیت‌های جهادگرانه تقدیر به عمل آمد.  
درج نام جهادگران در ماهنامه تربیت به نام «جهادگران تربیت»، تقدیر و اهدای لوح و مدال افتخار به دانش آموزان و همه جهادگران تربیتی شرکت‌کننده، از جمله برنامه های این رویداد بین المللی بود. حضور دانش آموزان مهمان اجلاس در حسینیه جماران و بازدید از بیت حضرت امام(ره) و نیز مدیحه‌سرایی داوود روستایی قائم مقام سازمان دانش آموزی، از ویژه‌برنامه‌های جنبی این روز بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی