پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۹

بررسی زمينه‌هاي همكاري آستان قدس رضوي و دانشگاه پيام نور خراسان رضوي

طی نشستی مشترک میان روسای سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوي و دانشگاه پيام نور خراسان رضوي زمينه‌هاي همكاري فیمابین بررسی شد.

به گزارش آستان نیوز، رئيس دانشگاه پيام نور خراسان رضوي در این نشست، به تبیین ظرفيت‌هاي دانشجويي و آموزشي دانشگاه پیام نور در گستره استان خراسان رضوي پرداخت و با توجه به ظرفيت فرهنگي و مذهبي آستان قدس رضوي، خواستار همكاري بيشتر دو مجموعه در اجراي برنامه‌هاي فرهنگي مشترك شد.
دكتر هادی مولوديان، فرصت مطالعاتي استادان دانشگاه در مجموعه آستان قدس رضوي و زمينه‌هاي فرهنگي به ويژه جهاد تبيين را از موضوعات قابل همکاری این دو مجموعه ذکر کرد.
 

گسترش توانمندی های آستان قدس رضوی به عموم جامعه
رئيس سازمان علمي و فرهنگي آستان قدس رضوي نیز در این جلسه، با بیان اینکه توانمندي های آستان قدس رضوي بايد به عموم جامعه گسترش يابد، گفت: با توجه به زيرساخت آموزش الكترونيكي و مجازي دانشگاه پيام نور، اجراي طرح‌هايي مثل «بي نهايت شو» از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، مي‌تواند از اين طريق براي دانشجويان جوان دانشگاه پيام نور نيز اجرا شود. دكتر عبدالحمید طالبي، ادامه داد: همچنين بنياد پژوهش‌هاي اسلامي، مركز قرآن كريم و به ويژه سازمان كتابخانه‌ها داراي ظرفيت‌هاي بالايي هستند كه پژوهشگران دانشگاه به ويژه پژوهشگران حوزه الهيات و دين مي‌توانند از آن برخوردار شوند. دانشگاه پيام نور نیز مي‌تواند ظرفيت‌هاي خود را معرفي و در قالب يك تفاهم‌نامه و نظام‌نامه، اين همكاري‌ها اجرايي کند.
 

سوغات زائر از بسترهای همکاری آستان قدس رضوی با دانشگاه
رئيس دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع)، نیز به بسترهای همكاري بين دو مجموعه اشاره کرد و گفت: سوغات زائر كه داراي گردش مالي بالايي است یکی از بسترهای همکاری بین این دو مجموعه می‌تواند باشد.
دکتر مرتضی رجوعی اظهار کرد: هم اكنون، جشنواره صنايع خلاق فرهنگي كه در سازمان علمي و فرهنگي آستان قدس رضوی تعريف شده است، توسط دانشگاه بين‌المللي امام رضا (ع)، در حال پيگيري است و دانشگاه پيام نور نيز مي‌تواند در اين جشنواره مشاركت و همكاري كند، همچنين طرح هاي پژوهشي مشترك قابل تعريف و اجراست.
شایان ذکر است در پايان این جلسه مقرر شد زمينه‌هاي همكاري در قالب تفاهم‌نامه‌اي تنظيم و به امضای رئيس سازمان علمي و فرهنگي و ریاست دانشگاه پيام نور استان خراسان رضوی رسيده و پيگيري شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی