پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۹

بازدید طلاب مدرسه علمیه اهل بیت(ع) از دانشگاه علوم اسلامی رضوی  

۷۰ نفر از طلاب مدرسه اهل بیت(ع) سبزوار با حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی  ضمن بازدید از بخش های مختلف،با فعالیت ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی این دانشگاه آشنا شدند.

به گزارش آستان نیوز، در ابتدای این بازدید، حجت الاسلام والمسلمین دکتر امامی، سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی در جمع طلاب مدرسه اهل بیت(ع) سبزوار به بیان ویژگی های دانشگاه رضوی، فعالیت های علمی پژوهشی فرهنگی تبلیغی و دستاوردهای آن پرداخت.
سرپرست دانشگاه ضمن بیان تفاوت این دانشگاه با دیگر دانشگاه ها از تعداد رشته ها و دانشجوها فضای علمی، نحوه فعالیت و تحصیل دانشجویان و نیز دانش آموختگان ایرانی و خارجی آن سخن گفت. 
حجت الاسلام والمسلمین اخباری مدیر مدرسه علمیه اهل بیت(ع) سبزوار نیز در حاشیه این بازدید گفت: این آشنایی با فعالیت های علمی و پژوهشی و امکانات و فضاهای مختلف دانشگاه، زمینه استقبال و علاقه مندی طلاب ما به این دانشگاه خواهد بود.
وی افزود: دانشگاه رضوی مصداق واقعی وحدت حوزه و دانشگاه است که جمع بین علوم حوزوی و دانشگاهی را به خوبی نشان داده است.
 وی افزود: طلاب و دانشجویانی که وارد این دانشگاه می شوند به واسطه سابقه حوزوی و هم رویکرد دانشگاهی این نهاد علمی می توانند در مسیر فعالیت های علمی و اجتماعی خود منشاء اثر باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی