پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۹

گرم شدن زمستان ۱۲۵ دانش آموز حاشیه شهر با مهر مادران خادم

در آستانه فصل زمستان، جمعی از بانوان خادم حضرت رضا(ع)، ۱۲۵ دست لباس گرم را برای دانش آموزان احسان‌پذیر حاشیه شهر مشهد تهیه و به آنها اهدا کردند.

به گزارش آستان نیوز، این لباس ها، شامل کاپشن، کلاه و بسته‌های متبرک است که به همت جمعی از خادمان و خادمیاران خواهر و در قالب پویش «مهر فاطمی» تهیه شده و همزمان با آغاز فصل زمستان و در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(ع)، صبح امروز بین دانش آموزان احسان‌پذیر حاشیه شهر مشهد توزیع شد.
مسئول بخش انتظامات صحن و حریم خواهران در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و نیاز اساسی دانش‌آموزان محروم حاشیه شهر به البسه گرم، با مشارکت جمعی از خادمان و خادمیاران خواهر حرم مطهر 125 بسته هدیه شامل البسه گرم همچون کاپشن و کلاه تهیه شد و این هدایا را همراه با بسته های متبرک رضوی به تعدادی از دانش آموزان دختر و پسر حاشیه شهر اهدا کردیم.
فاطمه خیرالسادات هدف از انجام اقدام خیرخواهانه را تقویت ارتباط این دانش آموزان با حضرت رضا(ع) و خادمان حرم برشمرد و گفت: امیدواریم اهدای این هدایا و لباس‌های گرمی که این بچه ها به تن خواهند کرد، باعث شود خاطره ای خوش و به یادماندنی از حرم و خادمان حرم در ذهنشان شکل بگیرد و در پروش ذهن روح آنها نیز اثرگذار باشد.
شایان ذکر است در این مراسم که صبح امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد، دانش آموزان احسان پذیر، صبحانه را نیز مهمان مهمانسرای حضرت شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی