پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۹

اجرای طرح «آقا حساب کردند» در گلوگاه

طرح آقا حساب کردند با نیت خیر خادمیاران رضوی در شهرستان گلوگاه اجرا شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، میلاد قدسی دبیر کانون های خدمت رضوی از اجرای طرح «آقا حساب کردند» درروستای قلعه پایان گلوگاه خبر داد و گفت: خادمیاران رضوی با تسویه بدهی نیازمندان به داروخانه ها، سوپرمارکت ها و نانوایی این شهرستان در قالب طرح «آقا حساب کردند» به دنبال رفع آلام مردم هستند.
دبیر کانون های خدمت رضوی گلوگاه افزود: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در قالب طرح «آقا حساب کردند» با توجه به مشکلات معیشتی نیازمندان به کمک آنان شتافته و برای رفع نیاز نیازمندان تلاش دارند.
وی گفت: خادمیاران رضوی روستای قلعه پایان  گلوگاه با پرداخت بدهی معوقه و بهای دارو، قلب چند خانواده نیازمند را با مهر رضوی شاد کردند.
وی خاطرنشان کرد: دستگیری از نیازمندان در کانون خدمت رضوی شامل بخش های مختلف است که طرح «آقا حساب کردند» یکی از این طرح های مهم برای دستگیری از افراد کم برخوردار و بدهکار در شهرستان است.
قدسی یادآور شد: خادمیاران رضوی شهرستان گلوگاه در همه ایام سال با تمام توان خود در بخش محرومیت‌زدایی به نیت امام رضا(ع) فعال هستند و از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی