پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۷

برگزاری دومین دوره آموزشی خادمیاران در بابلسر

به منظور ارتقاء سطح بینش خادمیاران و یاوران رضوی و تبیین مسائل جاری کشور، دومین دوره آموزشی خادمیاران و یاوران رضوی بابلسر با حضور بازوند فرمانده سپاه بابلسر و امامزاده دبیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، بازوند فرمانده سپاه بابلسر به ایراد سخن پرداخت و طی سخنانی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، به تشریح مسائل سیاسی و جاری کشور پرداخت.

بازوند گفت: نباید بیخیال شویم، باید همواره هوشیار و در صحنه باشیم و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم. 

امامزاده دبیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران هم با بیان این مطلب که در بین ائمه فقط امام رضا علیه السلام به رأفت و مهربانی شهرت دارند و به عنوان امام رئوف معروف هستند، به حدیثی از امام باقر علیه السلام اشاره کردند که فرمودند: "بِنَا عُبِدَالله و بِنَا عُرِفَ الله " به وسیله ما خدا بندگی می شود و به وسیله ما خدا شناخته می شود.
وی گفت: خادمیار باید در تراز خادم امام باشد و از انجام کارهایی که او را از حد تراز امام بودن پایین می آورد پرهیز نماید. 

امامزاده پس از بیان خاطره ای از مرحوم نخودکی، به حاضرین در مرسم یادآور شد: خادمیار باید پس از تعیین عرصه و مصداق،  فعالیت هایش در منطقه خودش با توجه به مصداقی که تعیین کرده باشد و شیفت حرم تنها یک امر تشویقی است که برای خادمیار در قبال فعالیت هایش در نظر می گیرند.
گفتنی است اولین دوره آموزشی خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان بابلسر در سه مرحله به صورت منطقه ای در بخش‌های مرکزی، هادی شهر و بهنمیر برگزار شد و دومین دوره به صورت تجمیعی تشکیل شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی