پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۳۰

سرگرمی دوست داشتنی به نشر برای کودکـان/ آشنایی با میوه‌ها و موجودات قرآنی با رنگ‌آمیزی

مجموعه ۳جلدی رنگ‌آمیزی ویژه خردسالان توسط به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد.

به گزارش آستان‌نیوز،  یکی از موثرترین راه‌های ایجاد خلاقیت در خردسالان  و پرکردن اوقات فراغت آنان رنگ آمیزی است؛ زیرا رنگ آمیزی به تخلیه انرژی و هیجانات،  تقویت خلاقیت، مهارت دست‌ورزی کودک  کمک می‌کند و ذهن آن‌ها را برای انس با دنیای کتاب آماده می‌‌کند.
 کتاب‌های رنگ آمیزی  انواع بسیار زیادی دارند که هر کدام از یک سری اصول پیروی می کنند. در این کتاب‌های رنگ آمیزی، کودک در کنار یادگیری و آموزش مهارت‌های مهمی همچون؛ همـاهنگی چشـم و تقویت عضـلات دسـت، بهبود مهارت‌های حرکتی، افزایش دقت و تمرکز، مشاهده کردن و شناخت و تشخیص خطوط در تصاویر به طور غیرمستقیم  با رنگ‌ها، حیوانات و میوه‌هایی که در قرآن از آن‌ها یاد شده است، آشنا می‌شود. 
هر جلد از این مجموعه ۳جلدی رنگ‌آمیزی برای کودکان دارای ۲۴ صفحه رنگ‌آمیزی با تنوع بالا است که یونس انصاری تصویرگر آثار کودک و نوجوان آن را طراحی کرده است.
این آثار در قطع خشتی منتشر شده و با قیمت ۲۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس کودکان قرار دارد.
به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) علاوه بر فعالیت گسترده در حوزه ادبیات دینی، سعی دارد با بهره‌گیری از تنوع آثار و محصولات متنوع فرهنگی  اعم از نوشت افزار و سوغات فرهنگی برای کودکان  به تقویت بنیان تربیت دینی کودکان بپردازد.  از اين رو در این انتشارات از ابتدای سال جاری بیش از صد عنوان کتاب و محصول فرهنگی ویژه کودکان و  نوجوانان با موضوعات احکام دینی، آموزه‌های اسلامی، زندگی ائمه معصومین(ع) و... تولید و منتشر شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی