مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی از عرضه ۳ محصول جدید عطر رضوی به بازار توسط این شرکت خبر داد.
۳ محصول جدید عطر رضوی به بازار عرضه شد
دکتر مجید منفرد در گفتوگو با آستان نیوز با اشاره به عرضه 3 محصول جدید عطر رضوی گفت: این محصولات با نامهای «مبین»، «هدی» و «رواق» با بستهبندی جدید روانه بازار شده است.
وی ادامه داد: عطر رضوی در حال حاضر در ۲۸ رایحه و در حجمهای ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتر تولید شده و شامل ۱۳ رایحه زنانه، ۱۴ رایحه مردانه و یک رایحه حرم مطهر رضوی است.
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی با اشاره به عرضه عطر رضوی با بستهبندی جدید گفت: از ابتدای امسال شیشه عطرهای ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتر تغییر کرده و با ظاهری جدید در اختیار مشتریان قرار داده شده است.
وی خدمترسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی را مهمترین رویکرد این شرکت از تولید عطر رضوی عنوان کرد و افزود: طرح تولید این محصول از سال ۱۳۹۸ با همکاری مراکز علمی آغاز شد تا عطر رضوی بتواند جایگاه ویژهای را در سبد سوغات زائران عزیز به خود اختصاص دهد.
منفرد ادامه داد: علاوهبراین به دلیل وجود انواع و اقسام عطر در مشهد که همگی با نام عطر حرم به فروش میرسید و به نوعی باعث بهم ریختگی در بازار سوغات شده بود، نیاز به ساماندهی وجود داشت تا زائران و مجاوران بتوانند با اطمینان خاطر، عطر اصیل حرم را از نظر کیفیت و سلامت خریداری کنند.
دریافت نشان سیب سلامت
علیرضا پوراعظمی مدیر پروژه عطر در شرکت کسب و کار رضوی نیز با اشاره به دریافت نشان سیب سلامت برای عطر رضوی اظهار کرد: در بازار اطراف حرم حضرت رضا(ع) به وفور عطرهای روغنی به نام عطر حرم به فروش میرسد که این محصولات به دلیل استفاده از مواد شیمیایی، برای سلامت مصرفکننده مناسب نیستند.
وی با بیان اینکه کیفیت و سلامت محصول، مهمترین دغدغه خانواده عطر رضوی در همه مراحل تولید است، گفت: عطر رضوی به دلیل فرایند فرآوری صورت گرفته روی آن و حذف مواد شیمیایی، جزء محصولاتی بهشمار میرود که برای سلامت مصرفکننده ضرری ندارد.
پوراعظمی درباره چشمانداز عطر رضوی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم علاوهبر انجام تمام مراحل تولید این محصول در داخل کشور و تمرکز بر گردشگری مذهبی، از طریق صادرات آن به اقتصاد کشور کمک کنیم.