پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۳۰

برگزاری سمینار سالانه «پرستاران دیالیز صفاقی کشور» با مشارکت شرکت داروسازی ثامن

سمینار سالانه «پرستاران دیالیز صفاقی کشور» با مشارکت داروسازی ثامن یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود. 

به گزارش آستان نیوز، این سمینار سالانه با همکاری شرکت داروسازی ثامن، شرکت دانش‌بنیان لفاف‌های چند لایه خزر و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یکم و دوم دی ماه امسال در هتل پردیسان برپا می‌شود. 
جمعی از متخصصان نفرولوژی و پرستاران دیالیز صفاقی کشور، مسئولان امور بیماری‌های خاص دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و مدیران سازمان بیمه سلامت ایران در سمینار سالانه پرستاران دیالیز صفاقی حضور بهم خواهند رساند. این سمینار امتیاز بازآموزی برای شرکت‌کنندگان نیز دارد.
شایان ذکر است، شرکت داروسازی ثامن، اولین و تنها تولیدکننده انحصاری محلول‌های دیالیز صفاقی و ارائه‌دهنده خدمات مراقبت‌های ویژه این فرآورده به بیماران کلیوی در ایران است.
این شرکت از سال ۱۳۷۴ با توجه به مشکلات بیماران همودیالیز در کشور و نیز مزایای مختلف روش دیالیز صفاقی و رایج بودن آن در دنیا، با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به تولید محلول‌های استریل دیالیز صفاقی و ارائه خدمات آن در کشور پرداخته است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی