پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۳۰

برگزاری نشست هم‌اندیشی نهضت دانش‌بنیانی در مدارس به میزبانی شرکت صنایع پیشرفته رضوی

نشست هم‌اندیشی نهضت دانش‌بنیانی در مدارس مشهد به میزبانی شرکت صنایع پیشرفته رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، در این نشست که سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، نماینده امور دانش‌بنیانی آستان قدس رضوی و جمعی از کارشناسان فنی در امور دانش‌بنیان حضور داشتند، ضرورت‌های آشنایی دانش‌آموزان و هنرآموزان با فضای کسب و کار و پیشبرد امور دانش‌بنیان و مهارت‌آموزی مورد تبیین و بررسی قرار گرفت. 
دکتر بهنام تقدسی مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی با بیان این‌که آستان قدس رضوی همیشه در کنار آموزش و پرورش است، اظهار کرد: ان‌شالله این اقدامات گامی موثر در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.
ارتباط دانش‌بنیان‌ها با دانش‌آموزان در کلاس مدرسه بدون واسطه، بازدید معلمان و دانش‌آموزان از صنایع و همچنین پیگیری تاسیس دبیرستان تخصصی هوش مصنوعی، سه محوری بود که او بر آن‌ها تاکید کرد.
بهنام تقدسی با اشاره به اهداف ایجاد نهضت دانش‌بنیانی در مدارس گفت: ارتقاء سطح کیفی آموزش در کشور و توسعه فرهنگ کارآفرینی و نخبه‌پروری، از جمله این اهداف به‌شمار می‌رود.
گفتنی است، از آغاز نهضت دانش‌بنیانی در مدارس مشهد تاکنون، علاوه‌بر برگزاری سه جلسه با مدیران نواحی هفتگانه و تبادکان مشهد، مدیران هنرستان‌های ناحیه سه و مدیرکل آموزش و پرورش استان در شرکت صنایع پیشرفته رضوی، ۶ کارگاه نیز برپا شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تسهیل هرچه بیشتر شرایط زیارت آسان جانبازان در دستور کار قرار گیرد
تولیت آستان قدس رضوی با صدور دستوراتی به مسئولان حرم مطهر رضوی، نسبت به تسهیل هرچه بیشتر شرایط زیارت راحت جانبازان در…

تلویزیون اینترنتی