پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۹

9 زندانی با کمک خیرین و خادمیاران اصفهانی آزاد شدند

خیرین کانون محلی و کارگروه خیریه علی ابن ابیطالب(ع) بازار، 9 زندانی جرایم غیرعمد اصفهانی را با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان آزاد کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، خیرین کانون محلی و کارگروه خیریه علی ابن ابیطالب(ع) بازار، به نیت امام هشتم آقا علی بن موسی الرضا(ع) در راستای مسئولیت اجتماعی  خود موضوعاتی همچون پرداخت اجاره منزل، سرویس مدرسه، هزینه خوابگاه، اقساط معوقه، جشن تکلیف را در دستور کار خود قرار داده بودند که در این راستا با هزینه ای بالغ بر 11 میلیون و 800 هزار تومان کمک رسانی به 8 خانواده صورت گرفت.  این در حالی است که با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان ۹زندانی به آغوش خانواده بازگشتند. 
شایان ذکر است طرح آزادسازی زندانیان از ماه ها قبل به همت خیرین اصفهانی و خادمیاران امام رئوف در روز منتسب‌ به امام هشتم آغاز شده و یک هفته در میان در زندان مرکزی اصفهان مراسمی برگزار می شود که از خیرین برای حضور در این مراسم دعوت می شود و به عشق امام هشتم به هشت خانواده کمک هزینه در زمینه مسائل مختلف داده می شود.
لازم به ذکر است با توجه به میزان کمک های جمع آوری شده از سوی خیرین هر هفته امکان آزادسازی تعدادی بیشتر از 8 نفر زندانیان نیز امکان پذیر است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی