پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۹

تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس خمینی شهری در نخستین سالگرد شهید مظاهر باقری

به همت پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و خانواده شهید باقری در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) برنامه تجلیل در نخستین سالگرد شهید مظاهر باقری از خانواده شهدای دفاع مقدس در شهرستان خمینی شهر اجرا شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، خادمیاران رضوی با پرچم متبرک آستان قدس رضوی،  گلاب، رضا جان گویان و با نوای” ای صفای قلب زارم” به همراه جمعی از مردم محل، ایثارگران به دیدار خانواده معظم شهید دفاع مقدس رفتند و مورد استقبال آنان قرار گرفتند. 

حجت الاسلام حاج سیف اله باقری از خویشاوندان و همرزمان شهید گفت: شهید مظاهر باقری در عملیات متعددی مثل عملیات بدر و خیبر شرکت کرد و سال۱۳۶۲ در عملیات خیبر به درجه جانبازی رسید و بر اثر ایجاد جراحات و ضایعات شیمیایی زمان جنگ مجروح می شود.

وی در ادامه افزود: بعد از گذشت 38 سال که دچار مجروحیت بر اثر مواد شیمیایی در زمان جنگ شده بود سرانجام در در تاریخ 23 آذر 1400 به درجه رفیع شهادت نائل گردید؛ و  پیکر مطهر شهید در گلزار شهدای امام زاده سیدمحمد در شهرستان خمینی شهر به خاک سپرده شد.

 باقری  تصریح کرد: شهید مظاهر باقری فردی خوش اخلاق و خیرخواه بود  و در کارهای خیر از همه سبقت می گرفت، این شهید همواره دستگیر مستمندان بود و در امر تهیه جهیزیه برای زوج های بی بضاعت و پرداخت هزینه های پزشکی و داروئی افراد نیازمند، و مشارکت مالی در برنامه های مذهبی و فرهنگی، شرکت می کرد.

مدیحه سرایی و اقامه روضه توسط سخنرانی حجت الاسلام  طبا، و خانواده شهید باقری  پذیرائی شام و اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهید مظاهر باقری در اولین سالگرد شهید در مسجد امام خمینی (ره) دستگرد قداده  با جمعی کثیر از مردم برگزار گردید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی