پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۹

جشنواره عکس یلدای رضوی در استان اصفهان برگزار می شود

به همت کانون تخصصی خبر و فضای مجازی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی اصفهان به مناسبت تقارن چهارشنبه های امام رضایی با شب یلدا، جشنواره عکس یلدای رضوی برگزار می شود.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مهدی ستوده مسوول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان  در خصوص چهارشنبه های امام رضایی گفت: در طول سال چهارشنبه های امام رضایی در مساجد و مراکز مذهبی استان اصفهان برگزار می شود که خوشبختانه با استقبال گسترده مردم فهیم مواجه شده است. این اتفاق مبارک در طول سال با مناسبت های تولد و یا شهادت ائمه اطهار(ع) همراه بوده است و حال و هوای شهرمان در شب های چهارشنبه، امام رضایی می شود و همه دل ها متوجه حرم مطهر و منور رضوی می شود.
ستوده در خصوص جشنواره عکس یلدای رضوی افزود: امسال با توجه به تقارن چهارشنبه امام رضایی با شب یلدا،  جشنواره عکس یلدای رضوی برگزار می شود و همه مردم ولایت مدار استان پهناور اصفهان می توانند عکس های خود را با حال و هوای امام رضا و شب یلدا که در مسجد محل یا منزل می گیرند به شماره ۰۹۳۹۸۱۴۸۴۵۹ ارسال نمایند یا به نشانی Esfahanrazavi8@gmail.com ایمیل کنند و به قید قرعه به نیت امام مهربانی ها به ۸ نفر هدایای نفیسی اهداء خواهد شد.
گفتنی است مهلت ارسال آثار اول تا پنجم دی ماه می باشد.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی