پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کتابداران کتابخانه زبان‌های خارجی آستان قدس رضوی صورت گرفت: 
۱۴۰۱-۱۰-۰۱

معرفی دیوان حافظ به 10 زبان در نمایشگاه کتاب یلدای فاطمی

کتابداران کتابخانه تخصصی زبان‌های خارجی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی با برگزاری نمایشگاه کتاب یلدای فاطمی، به معرفی دیوان حافظ با 10 زبان زنده دنیا اقدام کردند.

به گزارش آستان نیوز، در این نمایشگاه بیش از 30 منبع با محوریت اشعار حافظ به زبان‌های انگليسي، فرانسه، آلماني، اردو، ارمني، تركي و روسي در معرض نمایش قرار گرفته است. 
تالار كتاب‌هاي خارجي يكي از مهمترين و غني‌ترين بخش‌هاي كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي است كه به لحاظ دارا بودن نفايس قديمي و جديد در موضوع‌هاي مختلف به‌ويژه علوم انساني و اسلام از کتابخانه های نمونه كشور به شمار می رود. 
در این کتابخانه بالغ بر122 هزار جلد كتاب به 92 زبان دنيا (به غير از فارسي و عربي) در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است که زبان‌هاي انگليسي، فرانسه، اردو، آلماني و روسي بيشترين تعداد زبان‌هاي این تالار را به خود اختصاص داده است. 
همچنین دارا بودن قرآن کریم به 80 زبان زنده دنیا از نکات منحصر به فرد این کتابخانه به شمار می‌رود. 
شایان ذکر است، کتابداران کتابخانه مرکزی رضوی در راستای توجه به حفظ سنت‌های اصیل ایرانی ضمن گرامی داشت ایام فاطمیه به برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت آداب و رسوم ایرانی و چینش میز شب یلدا اقدام کردند که با استقبال از سوی مراجعان مواجه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی