پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ایام دهه فاطمیه،
۱۴۰۱-۱۰-۰۱

نمایش آیینی «رد پا» در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) روی صحنه می رود

به مناسبت ایام دهه فاطمیه و در آستانه سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی، نمایش آیینی «رد پا» توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) اجرا می شود.

به گزارش آستان‌نیوز، این نمایش با هدف تبیین و ترویج فرهنگ و سیره فاطمی و تعمیق بصیرت دینی و انقلابی، با حضور جمعی از هنرمندان توانمند از تاریخ سوم تا سیزدهم دی ماه در محل واحد خواهران دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) روی صحنه خواهد رفت.
از جمله ویژگی‌های متمایز این نمایش، داشتن نمایشنامه‌ای با مخاطبان فعال و دارای نقش است به گونه ای که بخشی از این نمایش زنده، با همراهی خود تماشاچیان و مخاطبان اجرا و تکمیل می شود. در واقع در این نمایش مخاطبان تصویری از آینده را درک و تجربه می کنند.
برگزاری مسابقات فرهنگی و اعطای جوایز نفیس به برترین برداشت‌ها و پیام‌ها از درون مایه و محتوای نمایش از دیگر موضوعات قابل توجه این برنامه فرهنگی هنری است.
اجرای هر نوبت نمایش به طور متوسط ۵۰ دقیقه طول می کشد و اجرای ۷ نوبت پیش بینی شده تا علاقه مندان بیشتری بتوانند از این ویژه‌برنامه معنوی بهره‌مند شوند.
علاقمندان جهت اطلاع از نحوه حضور در این نمایش، به دفتر امور فرهنگی دانشگاه در هر دو واحد خواهران و برادران مراجعه کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی