پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اعلام کرد:
۱۴۰۱-۱۰-۰۲

تقویت بدنه کارشناسی آستان قدس رضوی و جذب نخبگان متعهد با برگزاری آزمون استخدامی 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، برگزاری آزمون استخدامی در این آستان را گامی در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب و تولیت آستان قدس رضوی برای جذب نخبگان و تقویت بدنه کارشناسی اعلام کرد.

مالک رحمتی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: جذب نیروهای کارشناس، متخصص، دغدغه‌مند و نخبه در آستان قدس رضوی، هم مطالبه رهبر معظم انقلاب و هم دغدغه تولیت معزز آستان قدس رضوی است و برگزاری آزمون استخدامی عمومی، پاسخی به این مطالبه و دغدغه مهم خواهد بود. 
 

سفارش مؤکد رهبر معظم انقلاب برای استفاده از کارشناسان و خبرگان
رحمتی افزود: رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب تولیت آستان قدس رضوی، «بهره‌گیری از کارشناسان متدین و انقلابی در بخش‌های گوناگون» را به عنوان یک سفارش مؤکد مطرح کرده‌اند که این نگاه و باور ایشان، مسئولیت ما را دو چندان کرد. 
 

دغدغه تولیت آستان قدس رضوی و رویکرد تحولی در برنامه‌ها 
وی در ادامه گفت: با توجه به این سفارش مؤکد رهبر معظم انقلاب، تولیت آستان قدس رضوی نیز همواره بر اقدام مؤثر در این خصوص و برنامه‌ریزی برای جذب نخبگان و تقویت بدنه کارشناسی تأکید داشتند و این مسأله یکی از دغدغه‌های مهم ایشان بوده است. 
رحمتی افزود: در این راستا در دوره کنونی مدیریت و راهبری آستان قدس رضوی، برنامه‌های تحولی در قالب سیاست‌های کلان تدوین و توسط تولیت محترم ابلاغ شده است که اجرایی شدن آن نیازمند استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و توانمندی است که دغدغه‌های تحولی این دوره را عینیت ببخشند و برگزاری آزمون استخدامی امروز نیز با همین هدف برنامه‌ریزی شد. 
 

جذب دارندگان کارشناسی ارشد و دکترا 
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی درباره جزئیات این آزمون نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: به دلیل تأکیدات ویژه بر جذب نیروی متخصص و نخبه، شرط اولیه برای داوطلبان آزمون استخدامی آستان قدس رضوی، داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد و دکترا تعیین شد و این توانمندی، ابتدا در آزمون کتبی و سپس در مصاحبه تخصصی و گزینش محک خواهد خورد. 
رحمتی ادامه داد: پس از طی شدن این دو مرحله، افراد نخبه و مستعد برای همکاری در آستان قدس رضوی انتخاب خواهند شد و در ابتدای شروع به کار نیز در دوره‌های کوتاه مدت و فشرده آموزشی شرکت خواهند کرد. 
 

استقبال 2300 نفر برای شرکت در آزمون 20 رشته تخصصی
قائم مقام آستان قدس رضوی افزود: برگزاری این آزمون با استقبال قابل توجهی همراه شده و ۲۳۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان این دو مقطع تحصیلی، در آزمون استخدامی دوم دی ماه شرکت کردند. 
رحمتی ادامه داد: این آزمون در ۲۰ رشته از جمله مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت، معماری اسلامی، حسابرسی و حسابداری، کتابداری، مرمت نسخ خطی و سایر رشته‌های مرتبط با ماموریت‌های آستان قدس رضوی برگزار می‌شود. 
 

برگزاری آزمون پس از یک دهه 
وی تصریح کرد: این آزمون استخدامی فراگیر، پس از حدود یک دهه برگزار می‌شود و امیدواریم با برگزاری آن و جذب نیروی انسانی مستعد و توانمند، بتوانیم با قدرت بیشتری تحقق سیاست‌های کلان و برنامه‌های کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت آستان قدس رضوی را دنبال کنیم. 
رحمتی افزود: نتایج اولیه این آزمون استخدامی که با شرکت عموم داوطلبان ثبت‌نام شده برگزار شد، طی یک هفته اعلام و فرآیند جذب نیز تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد. 
 

تداوم آموزش‌های ضمن خدمت برای منابع انسانی موجود
قائم مقام آستان قدس رضوی تأکید کرد: در کنار جذب نیروهای توانمند جدید، توانمندسازی و ارتقای بهره‌وری منابع انسانی موجود نیز از طریق آموزش‌های ضمن خدمت پیگیری می‌شود و این برنامه به عنوان یکی از اولویت‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی