پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۳۰

عضو کانون خبر بوشهر منتخب طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی شد

ابوالفضل قاسمی از کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان از برگزیدگان مرحله استانی دومین دوره طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، دبیر ستاد استانی طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی از انتخاب و معرفی 26 دانش‌آموز برگزیده استانی و 110 برگزیده شهرستان و منطقه در دومین دوره طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی در سال تحصیلی 1401-1400خبر داد.
زینب غلامپور در این خصوص اظهار کرد: طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی به عنوان طرح ابتکاری استان بوشهر و با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از دانش‌آموزان تمام ساحتی برای دومین سال متوالی اجرا شده است.
وی با بیان اینکه این طرح ویژه مدارس دوره تحصیلی متوسطه دوم سراسر استان است، افزود: مستندات و مدارک یکهزار و 14 دانش‌آموز دختر و 870 دانش‌آموز پسر از 217 مدرسه به دبیرخانه‌های این طرح مستقر در ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق تحویل داده شده است.
غلامپور با اشاره به ارسال پرونده 136 دانش‌آموز به دبیرخانه استانی افزود: پس از بررسی پرونده‌ها توسط هیات داوری، 26 دانش‌آموز به عنوان برگزیده استانی و 110 دانش‌آموز به عنوان برگزیده شهرستان و منطقه انتخاب شده‌اند.
رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی بیان کرد: در این طرح به ابعاد مختلف فعالیت‌های یک دانش‌آموز در حوزه‌های علمی، آموزشی، پرورشی، ورزشی، مسئولیت‌های اجتماعی، مطالبه‌گری‌، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و مواسات و همدلی تاکید شده است.
براساس این گزارش ابوالفضل قاسمی از کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان بوشهرومسئول کانون خادمیاری تخصصی محصولات فرهنگی و هنری شهرستان دشتستان از برگزیدگان مرحله استانی دومین دوره طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی شد.
شایان ذکراست قاسمی همچنین دارای مقام برتراستانی در دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) که درفرودین 1401 برگزارشد می باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی