پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی:
۱۴۰۱-۱۰-۰۳

آستان قدس رضوی می‌تواند شتاب‌دهنده موثری در حوزه نوآوری و فناوری باشد

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی گفت: آستان قدس رضوی به عنوان یک شتاب‌دهنده، می‌تواند نقش موثری در نوآوری و فناوری استان و کشور داشته باشد.

دکتر مسعود نجفی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: حمایت از ایده‌ها و رساندن آن‌ها به مسیر نهایی، تجاری‌سازی و عرضه به بازار از جمله حمایت‌هایی است که به طور قطع می‌تواند توسط شرکت صنایع پیشرفته رضوی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی دنبال شود و به مرحله اجرا درآید.
او ادامه داد: اگر چه این مجموعه نمی‌تواند در مباحث قانونی و سیاست‌گذاری دخالتی داشته باشد اما می‌تواند به‌صورت مادی، از طریق تامین تجهیزات و... از فناوران حمایت کند.
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم هم‌افزایی میان آستان قدس رضوی و سایر دستگاه‌های مرتبط در حوزه نوآوری و فناوری گفت: بهتر است شرکت صنایع پیشرفته رضوی در کنار مجموعه‌های با تجربه بیشتر قرار بگیرد و به عنوان مکمل، توانمندی یکدیگر را تکمیل کنند، چراکه که تحقق آن اقدامات اثر بخشی بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی