مدیر عالی حرم مطهر رضوی با حضور در سامانه ۱۳۸ آستان قدس رضوی گفت: شنیدن مطالبات زائران و مجاوران یک وظیفه است و ما آن را یک فرصت برای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر میدانیم.
۱۴۰۱-۱۰-۰۳
شنیدن مطالبات زائران فرصتی برای ارائه خدمات مطلوبتر به آنهاست
مصطفی فیضی، مدیر عالی حرم مطهر رضوی در گفتگو با آستان نیوز گفت: بنابر توصیههای بزرگان دینی و مطابق تاکید تولیت آستان قدس رضوی، ما همواره پذیرای نظرات، انتقادات و پیشنهادات مخاطبان بارگاه منور رضوی هستیم و قطعاً نظرات آنها در ارائه خدمات شایسته و تکریم آنها بسیار راهگشا خواهد بود و ما وظیفه خود میدانیم تا پای صحبتهای آنان بنشینیم و به چشم یک فرصت به آن بنگریم.
وی در خصوص مطالبات زائران در این گفتگوی دو ساعته گفت: بیشترین سوالات مطرح شده مخاطبان در خصوص خدمت و خادمی در آستان قدس رضوی بود و بخش دوم سوالات نیز به اطلاع یافتن از خدمات آستان قدس رضوی و تقاضاهای شخصی همچون تشرف به حرم مطهر اختصاص یافت.
فیضی این قول را داد تا سوالات و مطالبات مطرح شده در این جلسه به دقت بررسی و پاسخ داده شود.
افزودن دیدگاه جدید:
تولیت آستان قدس رضوی
تولیت آستان قدس رضوی راهبرد دشمن در جنگ نرم را ترویج ناامیدی و یأس در بین مردم دانست و گفت: ایجاد یأس سلاح و ابزار دشمن…