پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر عالی حرم مطهر رضوی:
۱۴۰۱-۱۰-۰۳

شنیدن مطالبات زائران فرصتی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به آنهاست 

مدیر عالی حرم مطهر رضوی با حضور در سامانه ۱۳۸ آستان قدس رضوی گفت: شنیدن مطالبات زائران و مجاوران یک وظیفه است و ما آن را یک فرصت برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر می‌دانیم.

مصطفی فیضی، مدیر عالی حرم مطهر رضوی در گفتگو با آستان نیوز گفت: بنابر توصیه‌های بزرگان دینی و مطابق تاکید تولیت آستان قدس رضوی، ما همواره پذیرای نظرات، انتقادات و پیشنهادات مخاطبان بارگاه منور رضوی هستیم و قطعاً نظرات آنها در ارائه خدمات شایسته و تکریم آنها بسیار راهگشا خواهد بود و ما وظیفه خود می‌دانیم تا پای صحبت‌های آنان بنشینیم و به چشم یک فرصت به آن بنگریم.
وی در خصوص مطالبات زائران در این گفتگوی دو ساعته گفت: بیشترین سوالات مطرح شده مخاطبان در خصوص خدمت و خادمی در آستان قدس رضوی بود و بخش دوم سوالات نیز به اطلاع یافتن از خدمات آستان قدس رضوی و تقاضاهای شخصی همچون تشرف به حرم مطهر اختصاص یافت.
فیضی این قول را داد تا سوالات و مطالبات مطرح شده در این جلسه به دقت بررسی و پاسخ داده شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دشمن در تلاش برای ایجاد ناامیدی؛ بسیجیان باید امید را تقویت کنند/ آگاهی و تحلیل عمیق؛ ابزار مقابله با جنگ‌ نرم دشمن است
تولیت آستان قدس رضوی راهبرد دشمن در جنگ نرم را ترویج ناامیدی و یأس در بین مردم دانست و گفت: ایجاد یأس سلاح و ابزار دشمن…

تلویزیون اینترنتی