پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۳۰

وداع با شهید گمنام وطن در امامشهر یزد

خادمیاران رضوی و مردم امامشهر از شهید گمنام دفاع مقدس استقبال و با وی وداع کردند.

حیدری، مسئول کانون شهدای خدمت رضوی امامشهر یزد، در گفتگ. با آستان نیوزگفت: مردم شهیدپرور امامشهر و خادمیاران رضوی شهرستان یزد، در مسجد سیدالشهدای این محله، با افتخار میزبانی پیکر مطهر شهیدی از شهدای گمنام و خوشنام دوران دفاع مقدس را بر عهده داشتند.

حیدری در مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید گمنام گفت: ما همواره با حضور خادمیاران رضوی منطقه امامشهر در آخرین چهارشنبه هر ماه، گردهمایی که متبرک به پرچم رضوی است را با عنوان خورشید هشتم، برگزار می‌کنیم.

وی افزود: مراسم خورشید هشتم این بار مصادف با ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) افتخار داشتیم در مسجد سیدالشهدای امامشهر میزبان پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس باشیم.

حیدری گفت: ما در مراسم متبرک اینچنینی، بار دیگر با شهدا که پرچم افتخار و عزت ما هستند، تجدید میثاق می کنیم و پشت سر ولایت و در راستای حفظ نظام، راه این عزیزان را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: پیکر مطهر این شهید گمنام که یکی از ۱۵ شهید میهمان در استان یزد می باشد، در روز  شهادت حضرت زهرا(س) در امامشهر به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است این مراسم با حضورخادمیاران کانون ایثار و شهادت و پشتیبانی شهرستان یزد با ورود پرچم متبرک رضوی و پیکرمطهرشهید گمنام همراه بود و اقامه نماز جماعت مغربین، قرائت زیارت امین الله و سخنرانی حجه الاسلام امامی ازدیگربرنامه های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی