پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۳۰

برگزاری چهارشنبه امام رضایی در جمع خادمیاران و یاوران رضوی ارومیه

خادمیاران کانون های خدمت رضوی ارومیه مراسم چهارشنبه های امام رضایی این هفته را در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام شهرستان با حضور مشتاقان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی در این مراسم که با شرکت خادمیاران و یاوران رضوی ارومیه برگزار شد، دبیر کانون های خدمت رضوی استان، با تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره(س) حضرت زهرا سلام الله علیها را بهترین الگوی جامعه بشری برای سعادت دنیا و آخرت معرفی کرد و با اشاره به سخنی گهربار از حضرت زهرا(س) گفت: سه چیز در نظر این بانوی بزرگوار اهمیت دارد تلاوت قرآن، نگاه به چهره مبارک پیامبر و و انفاق در راه خداست.
حجت الاسلام و المسلمین نوروزنژاد با اشاره به اینکه دنیا محل عبور و بازار آخرت است گفت: همه ما میهمان این دنیا هستیم که محلی برای ذخیره توشه برای آخرت است.
وی به دستورالعمل های رسیدن به سعادت اخروی پرداخت و  قرآن را وسیله سعادت و راهنمای انسان و امامان معصوم و پیامبران را وسیله رسیدن به سعادت عنوان کرد.
حجت الاسلام نوروزنژاد در خصوص شیوه تربیتی فرزندان توسط حضرت زهرا(س) نیز مطالبی بیان کرد.
در پایان حاج هادی فرخ زاده با ذکر مصیبت اهل بیت و حضرت زهرا سلام الله علیها به عزاداری پرداخت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی