پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۳

برگزاری کلاس های آموزش خانواده ویژه والدین در تنکابن

کلاس های آموزش خانواده ویژه والدین با همت خادمیاران رضوی درتنکابن برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، حمیدرضا طالشی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان تنکابن دراین باره گفت: به همت خادمیاران و اساتید برجسته در حوزه آموزش خانواده فضای مجازی و مسائل تعلیم و تربیت فرزندران کلاس های آموزشی به مدت ۲ روز با حضور ۴۵۰ نفر از خانواده های تنکابنی و با همکاری آموزش و پرورش در هنرستان شهید مسلمی برگزارشد.

دبیر کانون خدمت رضوی تنکابن اظهار کرد: خانواده نهادی مقدس و به عنوان اصلی ترین پرورشگاه و آموزشگاه هر فردی محسوب می شود و مهمترین نهاد آموزشی و پرورشی جامعه  می باشد.

وی افزود: برای تحکیم خانواده و آشنایی بیشتر والدین با خصوصیات رفتاری والدین درمواجهه با خشم، فضای مجازی و اعتقادی ضرورت ایجاب می کرد تا با دعوت از اساتید برجسته آقایان دکترسید آقایی، دکتر کریمی و حجت الاسلام راستگو موضوعات محوری را در کلاس های آموزشی مطرح نماییم تا فرهنگ امام رضایی را در خانواده به عنوان الگوی شاخص معرفی نماییم و خانواده هم بیشتر با سیره و رفتار و کرامت رضوی آشناتر گردند.
طالشی از تقاضای خانواده ها برای استمرار این کلاس ها خبر داد و گفت: با دعوت از اساتید  و چهره های برتر در حوزه خانواده می توانیم رسالت خود را در کانون رضوی جهت تقویت بنیان خانواده انجام دهیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی